Cisowianka i Chopin

30 marca 2010, dodał: Redakcja
Artykuł zewnętrzny

Cisowianka Perlage i Fryderyk Chopin

Jeszcze w marcu do sprzedaży trafi Cisowianka Perlage z etykietą z wizerunkiem Chopina. Projekt wykonał wybitny polski artysta grafik Andrzej Pągowski. W ten niecodzienny sposób Cisowianka chce uczcić rocznicę urodzin wielkiego muzyka. Dzięki wizerunkowi Chopina umieszczonemu na butelkach wody mineralnej idea Roku Chopinowskiego, którą wspiera Cisowianka, ma szansę trafić do każdego domu.

2010 rok jest rokiem szczególnym, obfitującym w koncerty i imprezy związane z twórczością Fryderyka Chopina. Specjalna edycja Cisowianki Perlage to nowatorski pomysł na propagowanie Roku Chopinowskiego, którego ideą jest, aby osobowość, talent oraz muzyka Chopina dotarły nie tylko do melomanów. Miliony butelek wody mineralnej, które już wkrótce trafią do sklepów mają przyczynić się do promocji twórczości wybitnego, polskiego pianisty i sprawić, aby jego muzyka towarzyszyła nam przez cały rok. Jednocześnie oryginalny projekt graficzny pozwala nieco odświeżyć wizerunek Fryderyka Chopina i przełamuje stereotypowe postrzeganie muzyka. Elementy tradycyjne, takie jak partytura i dworek w Żelazowej Woli połączono z żywą kolorystyką samego portretu Chopina.

Jedną z głównych przesłanek Roku Chopinowskiego jest także promocja Polski w świecie poprzez twórczość Chopina. Nie bez przyczyny więc wizerunek muzyka został zamieszczony właśnie na butelce Cisowianki Perlage. Elegancka butelka 0,7, a także unikalna metoda nasycania naturalnym dwutlenkiem węgla sprawia, że jest to produkt, który może z powodzeniem stać się wizytówką polskiego produktu. To także jedyna polska woda, która znalazła się wśród najlepszych wód świata na portalu Finewaters.com redagowanym przez sommeliera wody Michaela Mascha’ę.

Projekt graficzny etykiety wykonał znany grafik, autor ponad tysiąca plakatów Andrzej Pągowski. Artysta był już autorem etykiet dla Cisowianki w 2007 roku, jednak wtedy była to seria kolekcjonerska, teraz butelki z jego etykietą trafią do masowego odbiorcy.

Dla artysty podjęcie współpracy na tak dużą skalę to zawsze trudna decyzja. Zdecydowałem się na zaprojektowanie etykiety z wizerunkiem Chopina, ponieważ nie tylko cenię sam produkt, jakim jest Cisowianka, ale także nietypowe podejście firmy do działań promocyjnych, takie jak reklamy z F-16, czy akcja Woda dla Sudanu. Powodem zaangażowania była także od samego początku dobra relacja na linii twórca-klient – liczenie się ze zdaniem artysty, wspólne dochodzenie do kompromisu pomiędzy aspektem estetycznym i sprzedażowym. Zaprojektowanie etykiety wody mineralnej to sposób na dotarcie z twórczością do masowego odbiorcy. Tego typu projektów w Polsce jest na razie bardzo niewiele.  – mówi Andrzej Pągowski, twórca etykiety.



Możesz śledzić wszystkie odpowiedzi do tego wpisu poprzez kanał .

Dodaj komentarz