21 czerwca – czas na łaskotki!

20 czerwca 2014, dodał: Redakcja
Artykuł zewnętrzny

_0002NLO3CG8TI0KR-C116-F4

21 czerwca – czas na łaskotki

Łaskotki to jedno z najbardziej nieoczywistych i jednocześnie najbardziej uroczych zjawisk na świecie. Od lat fenomen łaskotek starają się zrozumieć i wytłumaczyć psycholodzy, neurobiolodzy, seksuolodzy, a nawet kulturoznawcy. Powszechnie wiadomo, że w praktyce jedną ze sfer w której łaskotki odgrywają kluczową rolę jest sfera intymności. Już wkrótce, bo 21 czerwca, święto łaskotek.

Gilgotanie to wyjątkowo intymna czynność. Trudno wyobrazić sobie dwie nieznajome osoby, które okazują sobie czułość _Durex-Lovers-Connetwłaśnie przez wzajemne łaskotanie. Zdaniem neurobiologa Roberta R. Provine z University of Maryland, łaskotki w wyjątkowy sposób sprzyjają budowaniu więzi pomiędzy dwojgiem ludzi.
Brzuch i szyja to nie tylko jedne z najbardziej łaskotliwych miejsc na naszym ciele, ale także jedne z najbardziej wrażliwych na intymne pieszczoty. Kto z nas nie marzył o czułym dotyku partnera wędrującym po brzuchu i namiętnych pocałunkach w szyję. Łaskotki, emocje i podniecenie to idealny przepis na przeżywanie prawdziwej rozkoszy. Chcąc spotęgować przyjemność chwil przeżywanych we dwoje warto skorzystać z intymnych żeli Durex Lovers Connect. Dwa różne rodzaje żelów zaprojektowane zostały z myślą o różnych potrzebach kobiet i mężczyzn. Dla niej to gorąca fala namiętności, z kolei dla niego to chłodzący dreszczyk emocji. Wyjątkowe kształty opakowań Durex Lovers Connect pozwolą na łatwą i przyjemną aplikację żelu w najskrytsze zakamarki naszego ciała.

Łaskotki to wyjątkowe narzędzie dla partnerów. W wielu przypadkach są kluczowym elementem pieszczot podczas gry wstępnej. Wzajemny dotyk – a przecież łaskotki to niewątpliwie forma dotyku – to okazanie partnerowi zaufania i bliskości. I chociaż łaskotanie w praktyce to nic innego jak drażnienie zakończeń nerwowych, to już za interpretację tych bodźców odpowiada centralny układ nerwowy. Dlatego nieporównywalnie większą przyjemność sprawiają nam łaskotki bliskiej osoby, najlepiej z zaskoczenia niż łaskotanie samego siebie – podkreśla Radosław Utnik, psycholog-seksuolog współpracujący z marką Durex.

Durex to marka, która na temat dobrego seksu wie więcej niż ktokolwiek inny. Istnieje od przeszło 80 lat i jest największą i najbardziej rozpoznawalną marką prezerwatyw oraz różnorodnych produktów do zabaw intymnych na świecie. Nazwa Durex jest kombinacją angielskich słów „Durability, Reliability, and Excellence” (trwałość, niezawodność, doskonałość). Te cechy doskonale odzwierciedlają misję marki i jej produktów. Aby zaspokoić rosnące i zmieniające się potrzeby konsumentów, Durex prowadzi ciągłe badania, dzięki którym wprowadza na rynek nowe rodzaje produktów wzbogacających życie seksualne. Obecnie w portfolio oprócz szerokiej gamy prezerwatyw (przeszło 20 rodzajów) znajdują się również żele intymne oraz nakładki wibracyjne. Wszystkie produkty oznaczone są symbolem jakości Durex, co oznacza, że wszystkie prezerwatywy tej firmy spełniają lub przekraczają wymagania międzynarodowych norm dla prezerwatyw ISO 4074: 2002. Dodatkowo marka jest liderem innowacji w swoim segmencie – np. jako pierwsza wyprodukowała prezerwatywę o anatomicznym kształcie i stworzyła środek maskujący nieprzyjemny zapach lateksu. Marka Durex jest własnością koncernu Reckitt Benckiser, zajmującego się produkcją dóbr konsumenckich.
Materiały prasowe Durex, czerwiec 2014



Możesz śledzić wszystkie odpowiedzi do tego wpisu poprzez kanał .

Dodaj komentarz