Premiera w AA z Kayah

27 maja 2010, dodał: Redakcja
Artykuł zewnętrzny

13 maja w warszawskim biurze firmy Oceanic odbyło się spotkanie z dziennikarzami z okazji premiery linii do ciała AA Prestige Body Fit. Body Fit to linia 12 innowacyjnych kosmetyków do kompleksowej pielęgnacji ciała stworzonych w nawiązaniu do filozofii „fit”. Przeznaczone są dla aktywnych, dbających o zdrowy styl życia kobiet. Ich działanie ukierunkowane jest na konkretne partie ciała i związane z nimi problemy. Żywe zainteresowanie wzbudziły ciekawe opakowania produktów oraz ich bogate konsystencje. Gościem specjalnym spotkania była Kayah – ambasador marki AA. Aktywnie uczestniczyła w rozmowach na temat nowych propozycji AA Prestige, które zdążyła już przetestować. Jako matka chrzestna linii Body Fit, ukroiła pierwszy kawałek tortu przygotowanego specjalnie na tę okazję. Tym bardziej apetycznego, że pozostającego w konwencji „fit”, zarówno jeśli chodzi o formę, jak i składniki. Tort upieczony na kształt słoika jednego z preparatów nie zakłócał w żadnym wypadku działania produktów rzeźbiących i modelujących sylwetkę. Wykonany w całości ze składników light był równie apetyczny jak ciało poddane działaniu najnowszych kosmetyków AA Prestige.

Opis zdjęcia zbiorowego: od lewej: Monika Gołębiowska , specjalista ds. reklamy i PR Oceanic, Dorota Soszyńska , współwłaścicielka firmy Oceanic S.A., Kayah, ambasador marki AA, Jola Górska, kierownik Działu reklamy i PR Oceanic S.A oraz Justyna Rogalińska, specjalista ds. reklamy i PR Oceanic.






Możesz śledzić wszystkie odpowiedzi do tego wpisu poprzez kanał .

Dodaj komentarz