10 i 12 marca 2015 miała miejsce premiera marki Shedor w Warszawie i Katowicach. Honorowymi gośćmi spotkania była ambasadorka marki Magdalena Kumorek, dziennikarka Ewa Wojciechowska, prowadząca Kliniki Urody Anna Orłowska, prezenterka Odeta Moro i autorka sesji wizerunkowej Dominika Cuda. Wśród gości nie zabrakło również urodowych blogerek zainteresowanych pielęgnacją twarzy.
Historia powstania marki wiąże się z niezwykłym spotkaniem dwóch kobiet. Prezes francuskiej firmy produkcyjno-technologicznej Żanety Jurek i Wandy Zwoździak, absolwentki Szkoły Medycyny Kosmetycznej, która pod opieką mentorki i przyjaciółki rodziny – Heleny Rubinstein stworzyła autorski krem przeciwstarzeniowy. „To właśnie Pani Wanda zaraziła mnie miłością do kosmetyków i zainspirowała do rozpoczęcia prac naukowo-badawczych zmierzających do wynalezienia kosmetyków i suplementu diety, które cechowałaby niespotykana dotąd przenikalność i przyswajalność składników aktywnych” tłumaczy Żaneta Jurek, Prezes Perfect Pharm Group.
Kobieca siła towarzyszy powstawaniu marki Shedor od samego początku. Jej ambasadorką została Magdalena Kumorek, aktorka i piosenkarka znana m.in. z serialowego hitu Przepis na życie. „Pierwsze wrażenie to odczucie, że dla Pań, które tworzą markę Shedor – nie ma rzeczy niemożliwych. Potem oczywiście chciałam przetestować produkt. Na następny dzień podjęłam decyzję, gdy wstałam rano piękniejsza (śmiech). Zdecydowałam się sygnować Shedor swoim nazwiskiem, bo kosmetyki te i suplement diety wpisują się w ekologiczny tryb życia, bardzo mi bliski. Kosmetyki nie zawierają parabenów i innych szkodliwych substancji, są pozyskiwane z naturalnych składników. Myślę, że każdej z nas brakuje chwili przyjemnej i skutecznej pielęgnacji” opowiada o początkach współpracy z marką, Magda Kumorek.
Kosmetyki Shedor przyjemność stosowania zawdzięczają filozofii MediWellness. „Nasza filozofia odzwierciedla medyczną skuteczność połączoną z przyjemnością stosowania, którą można porównać do wizyty w Spa. Każdy element dopracowywaliśmy z najwyższą starannością. Zapach kosmetyków skomponowany został na Południu Francji z nut fioletowego maku (stanowiącego symbol linii), fiołka i róży. Do kremu dołączany jest Spa Brush, który dba o delikatną pielęgnację bez podrażniania skóry. Dzięki dedykowanym technikom aplikacji – stosowanie kremu przemienia się w cudowny rytuał” mówi Agata Czarnecka, menadżer marki.