Premiera marki Shedor w Warszawie i Katowicach

16 marca 2015, dodał: Redakcja
Artykuł zewnętrzny

10 i 12 marca 2015 miała miejsce premiera marki Shedor w Warszawie i Katowicach. Honorowymi gośćmi spotkania była ambasadorka marki Magdalena Kumorek, dziennikarka Ewa Wojciechowska, prowadząca Kliniki Urody Anna Orłowska, prezenterka Odeta Moro i autorka sesji wizerunkowej Dominika Cuda. Wśród gości nie zabrakło również urodowych blogerek zainteresowanych pielęgnacją twarzy.

_34A3425

Historia powstania marki wiąże się z niezwykłym spotkaniem dwóch kobiet. Prezes francuskiej firmy produkcyjno-technologicznej Żanety Jurek i Wandy Zwoździak, absolwentki Szkoły Medycyny Kosmetycznej, która pod opieką mentorki i przyjaciółki rodziny – Heleny Rubinstein stworzyła autorski krem przeciwstarzeniowy. „To właśnie Pani Wanda zaraziła mnie miłością do kosmetyków i zainspirowała do rozpoczęcia prac naukowo-badawczych zmierzających do wynalezienia kosmetyków i suplementu diety, które cechowałaby niespotykana dotąd przenikalność i przyswajalność składników aktywnych” tłumaczy Żaneta Jurek, Prezes Perfect Pharm Group.

_34A3622

Kobieca siła towarzyszy powstawaniu marki Shedor od samego początku. Jej ambasadorką została Magdalena Kumorek, aktorka i piosenkarka znana m.in. z serialowego hitu Przepis na życie. „Pierwsze wrażenie to odczucie, że dla Pań, które tworzą markę Shedornie ma rzeczy niemożliwych. Potem oczywiście chciałam przetestować produkt. Na następny dzień podjęłam decyzję, gdy wstałam rano piękniejsza (śmiech). Zdecydowałam się sygnować Shedor swoim nazwiskiem, bo kosmetyki te i suplement diety wpisują się w ekologiczny tryb życia, bardzo mi bliski. Kosmetyki nie zawierają parabenów i innych szkodliwych substancji, pozyskiwane z naturalnych składników. Myślę, że każdej z nas brakuje chwili przyjemnej i skutecznej pielęgnacji” opowiada o początkach współpracy z marką, Magda Kumorek.

AniaOrlowska

Kosmetyki Shedor przyjemność stosowania zawdzięczają filozofii MediWellness. „Nasza filozofia odzwierciedla medyczną skuteczność połączoną z przyjemnością stosowania, którą można porównać do wizyty w Spa. Każdy element dopracowywaliśmy z najwyższą starannością. Zapach kosmetyków skomponowany został na Południu Francji z nut fioletowego maku (stanowiącego symbol linii), fiołka i róży. Do kremu dołączany jest Spa Brush, który dba o delikatną pielęgnację bez podrażniania skóry. Dzięki dedykowanym technikom aplikacjistosowanie kremu przemienia się w cudowny rytuał mówi Agata Czarnecka, menadżer marki.

 



Możesz śledzić wszystkie odpowiedzi do tego wpisu poprzez kanał .

Dodaj komentarz