21 października o godzinie 18.00, w Salonie firmowym DENI CLER MILANO przy ulicy Kopernika w Warszawie,
zaprezentowano kolekcję wieczorową Collezione Carnevale 2009/2010- Raffinatezza.
Kolekcja karnawałowa DENI CLER MILANO zrodziła się z kobiecych emocji i potrzeb. Znakomite połączenie nowoczesnej konstrukcji i materiałów, emanuje wdziękiem i elegancją. Pomimo spójności kolekcji udało się zachować indywidualność poszczególnych modeli, których urok chłonie się wszystkimi zmysłami.
Cała seria jest uszyta ze szlachetnych jedwabi, szantungu i delikatnej satyny. Suknie często łączą kilka materii krawieckich. Tiul, koronka, cekiny, gipiura czy kryształowe kamienie nieodparcie kojarzą się
z esencją kobiecości. Każdy model mistrzowsko podkreśla zarys talii i bioder, pokazuje piękno ramion, zmysłowo zaznacza dekolt. Kreacje są różnej długości, od koktajlowych, odważnie skróconych nad kolano do długich, wieczorowych. Collezione Carnevale 2009/2010 – Raffinatezza działa na wszystkie zmysły – szczególnie kobiece. Pokazujemy modę najwyższego formatu, nowoczesne modele w połączeniu z pięknymi tkaninami – mówi Iwona Kossmann – prezes DCG S.A.
Podobnie jak w zasadniczej kolekcji DENI CLER MILANO jesień-zima 2009/2010, także
w kolekcji karnawałowej widać inspirację kulturą dalekowschodnią. Suknie mają charakterystyczne szerokie pasy, rękawy w stylu kobieta-motyl, niektóre przypominają kimona gejsz. Można też dostrzec dalekie echa mody lat 40-tych. Tak jak w epoce wielkich gwiazd niemego kina, suknie wyróżnia porcelanowa kruchość muślinów, a błyszczące satyny spływają z ramion. Kolorystyka jest dość spójna, pozbawiona druków. Przeważa czerń w całej swej różnorodności nasyceń, matów
i błysków. Reszta to energetyczne, karnawałowe czerwienie, fiolety oraz dyskretnie połyskujące złoto i pudrowy róż.
O to, aby nie zabrakło wrażeń naszym zmysłom zadbano także podczas pokazu. Wszystko odbywało się w klimacie muzyki klasycznej, której odtwórcami byli muzycy z kwartetu „Time”. Dzięki G.H.MUMM i RMF Classic nie zabrakło też atrakcji smakowych w postaci szampana i czekoladek.
DENI CLER MILANO to ekskluzywna włoska marka odzieżowa skierowana do wymagających kobiet, doceniających połączenie klasycznej elegancji i najnowszych trendów. Co roku we współpracy z włoskimi projektantami powstają kolejne autorskie kolekcje. Ważnym elementem każdej z nich są wyszukane tkaniny i najwyższej jakości materiały. Każdą z linii wzbogacają efektowne dodatki galanteryjne: buty, paski, torebki, a także biżuteria. Marka DENI CLER MILANO to dbałość o szczegóły, formę i wykończenie. Jej historia rozpoczęła się w 1972 r. we Włoszech, zaś pierwszy salon DENI CLER MILANO w Polsce został otwarty w 1991 r. Obecnie DENI CLER MILANO posiada 32 salony firmowe w prestiżowych miejscach największych miast w Polsce.
Dyrektor Artystyczny DCG S.A. – Monika Jaruzelska
Współpraca stylizacyjna – Joanna Samborska
Make – up – Gonia Wielocha
Stylizacja fryzur – Jarosław Korniluk
Choreografia i muzyka – Sylwia Antoszkiewicz
Światło i dźwięk – Robert Serek
Partnerzy pokazu: Mercedes-Benz Warszawa, G.H.MUMM
Patroni medialni: Flashfashion.pl, RMF Classic
nic specjalnego te sukienki… żadna mnie nie powaliła… :)
Kwaśniewska to prawdziwa dama, bardzo ją cenię za klasykę i elegancję.
Piękna!
ta niebieska suknia tej blondyny to mnie totalnie rozwaliła, pewno trzy moje pensje…. Chybia kupie na raty:)