Marc Jacobs pochwalił się już zdjęciem Cher na swoim Instagramie. Artystka pozuje w czarnej, powłóczystej sukni na czerwonym tle. Jacobs informuje, że piosenkarka będzie gwiazdą kampanii na sezon jesień – zima.
Cher na zdjęciu wygląda naprawdę olśniewająco i nic tak naprawdę nie zdradza, że ma już 69 lat. Może pochwalić się wspaniałymi, długimi włosami bez śladu siwizny. Z powodzeniem może konkurować z młodszymi o czasem ponad 40 lat koleżankami z branży.
Projektant i piosenkarka pojawili się razem także na Met Gali w Metropolitan Museum of Art, gdzie Cher wystąpiła w cekinowej sukni autorstwa Amerykanina. Jacobs nie ma nic przeciwko zatrudnianiu kobiet w dojrzałym wieku w swoich kampaniach. W zeszłym roku twarzą kosmetyków sygnowanych jego nazwiskiem była Jessica Lange, obecnie już 66-letnia. Jest to nowy trend w branży modowej. Jeszcze do niedawna modelka po przekroczeniu 35-go roku życia musiała przejść na emeryturę. Ostatnio również w Polsce w kampanii Bohoboco wystąpiła kobieta w podeszłym wieku. Helena Norowicz to 80-letnia aktorka. Wybór takiej osoby do sesji zdjęciowej promującej kolekcję ubrań jest bardzo nowatorskim pomysłem.
Sama Cher ma duże doświadczenie w współpracy ze znanymi projektantami. Na początku lat 70-tych pracowała jako modelka i kilkakrotnie pojawiła się na okładce Vogue’a. Jej styl jest bardzo charakterystyczny, rozpoznawany i uchodzi za wyjątkowy. Artystka jest jedną z największych ikon popkultury.
Współpraca znanych domów mody z kobietami w dojrzałym wieku jest synonimem zmian w branży modowej. Dotychczas świat mody był ukierunkowany raczej na młode osoby, równocześnie pomijając te starsze. Teraz zaczyna się to zmieniać.
zobacz również:
- Rihanna w zmysłowej kampanii Diora
- STYL GWIAZD: Jessica Alba
- Akcesoria do włosów – to noszą gwiazdy
- Michał Szpak – premiera nowego teledysku