Soft Sensation Lipcolor Butter marki Astor

21 maja 2013, dodał: Redakcja
Artykuł zewnętrzny

Soft_Sensation_Lip_Colour_Butter_POS_R_ISO39L

Marka Astor, niczym złota rybka, spełnia trzy najważniejsze życzenia ust, które chcą być zadbane: intensywny kolor, blask błyszczyka, odpowiednia pielęgnacja. Te trzy pożądane właściwości sprawią, że wargi poczują się uszczęśliwione. Ich radość jest tym większa, że wszystkie te trzy korzyści znajdą w jednym produkcie – szmince w kredce Soft Sensation Lipcolor Butter.

Wielozadaniowe kosmetyki, przeobrażają żmudne wykonywanie makijażu w przyjemną celebrację piękna. Jednak, przede wszystkim, produkty te stanowią znaczne ułatwienie w codziennym, zabieganym życiu współczesnych kobiet. Marka Astor, wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom, wprowadziła do swojego portfolio nawilżający, lekki krem SkinMatch BB Cream, a teraz prezentuje szminkę w kredce Soft Sensation Lipcolor Butter.

Najnowsza propozycja to połączenie:
* pięknego i trwałego koloru szminki
* nawilżających właściwości balsamu
* blasku błyszczyka
* precyzji lip linera.

Heidi Klum, doradca artystyczny marki Astor, docenia zalety Soft Sensation Lipcolor Butter: W końcu nie muszę wybierać między szminką, błyszczykiem oraz balsamem. Soft Sensation Lipcolor Butter marki Astor zawiera w sobie wszystkie właściwości tych kosmetyków. Wystarczy jedno pociągnięcie, aby moje usta natychmiast pokryły się błyszczącym kolorem, który doskonale je pielęgnuje. Czy można chcieć więcej?

_MG_1347

Soczyste nawilżenie
Soft Sensation Lipcolor Butter widocznie poprawia kondycję ust. Szminka w kredce marki Astor posiada konsystencję masła, dzięki czemu wtapia się w usta i zapewnia wygodną, estetyczną aplikację. Formuła kosmetyku łączy estry i polimery, odpowiadające za zdrowy, promienny wygląd warg. Ponadto, komponenty te zmiękczają usta oraz nadają im piękny połysk. Intensywność koloru wzmacniają zawarte w produkcie pigmenty. Już po jednokrotnym nałożeniu szminki odcień jest doskonale widoczny. Nawilżająca formuła zawiera Squalane, składnik pozyskiwany z kokosa. Wygładza on i koi wysuszone wargi, powodując, iż stają się one o 30% bardziej nawilżone. Tak komfortowy efekt utrzymuje się aż do pięciu godzin.
Heidi przyznaje: Przez cały czas poszukiwałam intensywnie nawilżających kosmetyków koloryzujących usta i nareszcie znalazłam. Soft Sensation Lipcolor Butter marki Astor natychmiast nawilża i pielęgnuje moje wargi. Stają się one gładsze, bardziej miękkie i doskonale zadbane. Nigdy nie mam dość! 

soft_sensation_lip_color_butter_range1

Niech żyje kolor
Formuła Soft Sensation Lipcolor Butter została wzbogacona pigmentami, które dopowiadają za intensywność koloru. Szminka połyskuje na ustach żywą barwą i ujmuje eleganckim wykończeniem. Paleta Soft Sensation Lipcolor Butter zachwyca różnorodnością. Zawiera 8 odcieni, które wpisują się w najnowsze trendy, obecne na światowych wybiegach mody. Można odnaleźć w niej zarówno naturalne beże, stonowane brązy jak i żywe róże oraz ostre czerwienie. Do codziennego, spokojnego makijażu odpowiedni będzie stylowy Loved Up 002, zalotna fuksja Unguilty Pleasure 012 sprawdzi się na popołudniowym spotkaniu, a śmiała purpura uwiedzie wieczorową porą.

soft_sensation_lip_color_butter_packshots_002Heidi Klum zachwyca się kolorami szminek w kredce marki Astor: Jestem podekscytowana bogactwem barw, jakie proponuje Soft Sensation Lipcolor Butter. Są wyjątkowo modne i twarzowe. Bez problemów można dobrać odpowiedni odcień, pasujący na każdą okazję. Kolekcja zawiera zarówno subtelne beże, jak też odważne czerwienie czy korale. Jednym z moich ulubionych kolorów jest Feeling Feline 011, który przyciągnął mnie swoją jasną różową tonacją.
Modelka dodaje: Uwielbiam błyszczące wykończenie, jakie jest zasługą szminki w kredce Soft Sensation Lipcolor Butter. Ten modny akcent, sprawia, że moje usta są wypielęgnowane i nabierają pełnego, ponętnego wyglądu.

Łatwa aplikacja
Soft Sensation Lipcolor Butter to praktyczny kosmetyk, którego zalety docenią nie tylko wytrawne wielbicielki makijażu. Również panie rozpoczynające swoją przygodę z malowaniem nie będą miały kłopotów ze stosowaniem tego produktu. Szminka w kredce marki Astor posiada ściętą, ukośną końcówkę, ułatwiającą szybką, precyzyjną aplikację. Koloryzujący wkład, tak jak w przypadku klasycznej szminki, wysuwa się poprzez przekręcenie podstawy opakowania, dzięki czemu nie wymaga temperowania. Wystarczy jednokrotna aplikacja, aby rozprowadzić kosmetyk na ustach, który w szybki i dokładny sposób wypełni je lśniącym odcieniem. Kolor nie „rozpływa” się, doskonale trzyma się na wargach, nie sklejając, lecz w estetyczny sposób podkreślając ich piękno.

Heidi ujawnia swój makijażowy sekret: Szminka Soft Sensation Lipcolor Butter to mój szybki oraz prosty sposób na idealnie pomalowane usta. Doceniam ściętą końcówkę, która niczym lip liner pomaga w precyzyjnej aplikacji. Kolor „roztapia” się na ustach i dzięki temu cieszę się perfekcyjnym wykończeniem przez cały czas. 

soft_sensation_lip_color_butter_packshots_016Soft Sensation Lipcolor Butter zachwyca swoim stylowym charakterem. Posiada poręczne opakowanie, które przypomina kształtem kredkę. Jego jednolita tonacja koresponduje z odpowiednim odcieniem kosmetyku. Szminka została udekorowana kolorową, przejrzystą nakrętką, która uwidacznia ściętą końcówkę. Złota podstawa oraz elementy graficzne stanowią elegancką dekorację, dopełniającą całość.

Heidi rozpływa się w zachwycie. Usta Heidi Klum, doradcy artystycznej marki Astor, grają główną rolę w reklamie szminki. Modelka pozuje uwodzicielsko, siedząc na ogromnej kanapie w kształcie ust. Jest ubrana w seksowną, białą baskinkę, która stanowi tło dla odcienia Feeling Feline 011. Jej intensywnie różowe usta są miękkie i delikatne zupełnie jak sofa, na której pozuje Heidi trzymając szminkę Soft Sensation Lipcolor Butter.
Cena: Soft Sensation Lipcolor Butter – ok. 25 zł

Firma Coty została założona w Paryżu w 1904 roku przez François Coty, który uważany jest za twórcę nowoczesnego przemysłu kosmetycznego. Obecnie Coty Inc. jest jednym z liderów rynku kosmetycznego, ze sprzedażą netto na poziomie 4.5 miliarda dolarów rocznie. Coty Inc. kierowana duchem przedsiębiorczości, pasją, innowacyjnością oraz kreatywnością, stworzyła portfolio znakomitych marek, które konkurują we wszystkich istotnych kanałach dystrybucji, zarówno na rynku marek prestiżowych, jak i masowych w ponad 130 krajach świata. 10 czołowych marek Coty Inc. to rozpoznawalne na całym świecie marki takie jak: adidas, Calvin Klein, Chloé, Davidoff, Marc Jacobs, OPI, philosophy, Playboy, Rimmel i Sally Hansen.

Więcej informacji o Coty Inc. na stronie www.coty.com

Źródło: Materiały prasowe Coty