Smaczna kampania

20 listopada 2009, dodał: Redakcja
Artykuł zewnętrzny

kenwood_kuchnia_203x272kenwood_stand_300x400-1

Smaczna kampania – gotuj z marką Kenwood i Kurtem Schellerem!

Lubisz owoce morza? Chcesz olśnić gości?
Nic prostszego – kup krewetki, cytryny, czosnek i bazylię w liściach i przyrządź pyszne krewetki w czosnku. Danie proste – przygotowanie zajmie Ci około 15 minut – a jak pyszne i efektowne!

O ten i inne przepisy możesz wzbogacić swoją kuchnię, śledząc najnowszą kampanię reklamową marki Kenwood. Kto chciałby się dowiedzieć, jak przyrządzić sałatkę Cezar, wspomniane krewetki w czosnku czy oryginalne crostini z tapenade, powinien koniecznie zobaczyć oryginalne projekty reklam w formie przepisów na te wyszukane potrawy. Wszystkie przepisy  sygnowane są logo Akademii Kurta Schellera i polecane przez samego Mistrza. Seria robotów kuchennych polecana przez Mistrza Schellera spodoba się wszystkim, którzy potrafią docenić prawdziwą pomoc w przygotowaniu potraw.

Kampania prowadzona jest głównie w prasie (m.in. pisma Kuchnia, Sól i Pieprz, Moje Gotowanie, Wysokie Obcasy) oraz na portalach internetowych.

Dodatkowe wsparcie kampanii stanowi akcja promocyjna w punktach sprzedaży. Przy zakupie robota planetarnego klient otrzymuje w prezencie oryginalną, w pełni działającą miniaturkę tego urządzenia – kształcącą zabawkę, która będzie wspaniałym prezentem dla małych kucharzy. W okresie przedświątecznych zakupów to idealna okazja na sprawienie podwójnej niespodzianki – dla tych, co lubią gotować i dla wszystkich, którzy dobrze czują się w swojej kuchni.

Marka Kenwood oferuje szeroki wybór urządzeń ułatwiających pracę związaną z przygotowywaniem potraw. Są wśród nich roboty wielofunkcyjne i miksery, czajniki i tostery oraz parowary czy opiekacze do kanapek. Najnowszą kolekcję stanowią produkty z serii kMix, wyróżniające się wyjątkowym designem i stylem, w których prostota spotyka się z funkcjonalnością.

Więcej informacji o marce i produktach Kenwood można znaleźć na stronie www.kenwood.pl



Możesz śledzić wszystkie odpowiedzi do tego wpisu poprzez kanał .

Dodaj komentarz