Pasja i przygoda

29 września 2009, dodał: Redakcja
Artykuł zewnętrzny

plaza1

„Podróżowanie to najwspanialsza rzecz na świecie”

Homer

TripClub  jest pierwszym polskim nowoczesnym biurem podróży stworzonym z myślą o wymagających i świadomych swoich potrzeb Klientach. Specjalizuje się w VIP Travel – „szytych na miarę” ekskluzywnych wyjazdach biznesowych i indywidualnych. Dzięki współpracy wyłącznie z wyselekcjonowanymi i sprawdzonymi  kontrahentami, biuro zapewnia komfortowe i sprzyjające warunki zarówno podróży, jak też pobytu w luksusowych miejscach w kraju i w wybranym zakątku świata.
Od jesieni tego roku TripClub wprowadza na stałe do swojej oferty zagraniczne wyjazdy shoppingowe do największych outletów najbardziej znanych i prestiżowych  marek. Ekskluzywne „Shopping Tours”  stały się na całym świecie  bardzo popularnym sposobem na połączenie zwiedzania atrakcyjnych turystycznie miejsc z możliwością zrobienia zakupów.  Centra handlowe  położone są zazwyczaj w pobliżu dużych miast. Pierwszym z cyklu zaplanowanych na najbliższe miesiące jest wyjazd do outletów w samym sercu Toskanii, 45 km od Florencji. Oprócz butików słynnej Prady, na powierzchni 45.000 m kw. znajduje się 35 sklepów takich marek jak: Fendi, Tod’s, Gucci, YSL, Zegna, Bottega Veneta, Salvatore Ferragamo, Dolce&Gabbana, Armani, Loro Piana, Yohji Yamamoto, Armani Jeans, Emanuel Ungaro, Stella McCartney, Burberry. Wszystkie sklepy zaprojektowane są w tej samej formule i powadzą sprzedaż swoich kolekcji z obniżkami nawet do 95%. Na terenie kompleksu znajdują się także: restauracja , delikatesy oraz bar. Pobyt zaplanowany jest na 4  dni w terminie od środy 11.11 do niedzieli 15.11. Biuro zapewnia przelot, noclegi w pięknym hotelu położonym pośród winnic w dolinie wzgórz Chianti, kolacje w tradycyjnych restauracjach oraz w słynącej z doskonałe kuchni restauracji we Florencji, zwiedzanie Florencji i wyjazd do miasteczka Il Borro. W tej historycznej, toskańskiej  posiadłości należącej do rodziny Salvatore Ferragamo, która dziś jest luksusowym kompleksem wypoczynkowym, zaplanowano zwiedzanie kilkusetletnich piwnic oraz degustację wytwarzanego na miejscu wina wraz z lokalnym pieczywem i  oliwą.
Taka formuła wyjazdów doskonale się sprawdza zarówno w kameralnych, jak i w większych grupach, którym może towarzyszyć „personal shopper”, czyli osobisty doradca zakupowy i jednocześnie stylista zawodowo zajmujący się kreowaniem nowego image’u  uczestników. Firmy coraz częściej wybierają  właśnie taki sposób na wyjazdy motywacyjne dla swoich pracowników, szczególnie gdy kobiety stanowią większość zespołu.
Kolejne shopping tours TripClub przewiduje w słynnych, światowych stolicach mody, a więc  w Europie i w Stanach Zjednoczonych i nie tylko w outletach, ale także w firmowych  salonach projektantów.



Możesz śledzić wszystkie odpowiedzi do tego wpisu poprzez kanał .

Dodaj komentarz