Moja przygoda z Levi’s®

3 października 2011, dodał: Redakcja
Artykuł zewnętrzny

Zostałam jedną z ambasadorek linii Levi’s® Curve ID w Polsce. Wszystkie zostałyśmy zaproszone do Warszawy na sesję zdjęciową. Najpierw zmierzyła mnie Konsultantka ds. Kształtów Levi’s® i powiedziała mi jaki jest mój Levi’s® Curve ID. Potem mogłam sobie wybrać kolor i deseń idealnie dopasowanych dżinsów z innowacyjnej linii Levi’s® oraz specjalną koszulkę z napisem na plecach „Levi’s® Go Forth kształtuje”. Pod napisem widnieje pokaźnych rozmiarów strzałka wskazująca na … pupę. Do zdjęć przygotowała nas ekipa stylistów, która zajęła się make-up’em oraz fryzurami. Stawiano na jak najbardziej naturalny wygląd. Atmosfera była wspaniała-przepełniona żartami i śmiechem. – Polecam Levi’s® Curve ID – Maya M. Kowalczyk, ambasadorka kampanii „Jeans for us!”.

– Te dwa dni zdjęciowe były świetną zabawą. Mamy nadzieję, że dzięki tej akcji umożliwiliśmy kobietom odnalezienie idealnie dopasowanego do ich kształtów modelu oraz pomógliśmy im poczuć się pewnie i sexy w dżinsach! – mówi Katarzyna Węsławowicz Consumer Marketing Manager dla marki Levi’s® w Europie Wschodniej. Jeżeli chodzi o moje odczucia to, z pewnością tak. Choć chodzę w dzinsach Levi’s® od dzieciństwa nigdy dotąd nie leżały one na mnie tak idealnie jak model i kształt wybrany dla mnie przez Konsultanta ds. Kształtów Levi’s®. Chwile, które spędziłam podczas sesji będę długo pamiętać. Gdy tylko nie obowiązują mnie konwenase etykiety chętnie wkładam dżinsy. Dżinsowe stylizacje mają wiele fanek. – Uwielbiam jeansy, mam kilkanaście par w swojej szafie. Zawsze chętnie biorę udział w akcjach, które motywują , inspirują i są adresowane do szerokiego grona dziewczyn takich jak ja. Jestem pewna ,że dzięki tej akcji wiele dziewczyn na nowo pokocha swoje kształty czując się tym samym sexy! Ja już wiem jaki mam Levi’s® Curve ID. A czy Ty wiesz? Zapraszam do wspólnego „kształtowania” z Levi’s®”  – Miss Polonia Rozalia Mancewicz.

Jesień/zima 2011 to kolejna odsłona kobiecej linii Levi’s® Curve ID, która wykorzystuje rewolucyjny system oparty na dobieraniu dżinsów według kształtu nie rozmiaru! Dzięki temu innowacyjnemu rozwiązaniu każda kobieta może znaleźć swoje idealne dżinsy, niezależnie od tego czy jej sylwetka jest prosta, bardzo zaokrąglona, wręcz pełna, czy może znajduje się gdzieś pomiędzy. W tym sezonie marka Levi’s® wprowadza jeszcze więcej stylów, tkanin
i wykończeń w linii Levi’s® Curve ID, w tym ekologiczne Levi’s® Water<Less™, dżinsy ze stretch’u czy te w wydaniu sztruksowym! Wszystkie modele oferowane w stylowej i wyrazistej kolorystyce.

Według kobiet z całego świata, zaraz po strojach kąpielowych i bieliźnie zakup dżinsów jest tym najtrudniejszym! Levi’s® wraz ze swoją kampanią Jeans for Us! pragnie nagłośnić rozwiązanie tego problemu. Wszystko to dzięki systemowi Levi’s® Curve ID, który umożliwia kobietom o różnych kształtach znalezienie tej perfekcyjnej pary dżinsów!

Kampania Jeans for us – Dżinsy dla nas! celebruje rewolucyjny system dopasowania dżinsów Levi’s® Curve ID, według którego to nie obwód w pasie jest najważniejszy, ale zaokrąglenia kobiecego ciała!. „Stworzyliśmy kroje dedykowane trzem typom sylwetek o zróżnicowanych kształtach, tym samym umożliwiając kobietom znalezienie idealnie dopasowanego modelu oraz finalnie pomagając im poczuć się pewnie i sexy w dżinsach” mówi Katarzyna Węsławowicz, Consumer Marketing Manager dla marki Levi’s® w Europie Wschodniej.

W październiku i listopadzie marka Levi’s® organizuje specjalne kobiece eventy Levi’s® Curve ID. Są one częścią kampanii Jeans for Us! – Dżinsy dla nas!. Hasło przewodnie spotkań brzmi: Dziewczyny wszystkich rozmiarów łączcie się! Podczas tych specjalnych dni Levi’s® Curve ID każda kobieta będzie miała możliwość znalezienia swoich doskonałych dżinsów! Dodatkowo Paniom, które wejdą na www.milionkobiet.ok/Levis i odnajdą swój Curve ID zostanie nadany specjalny KOD, z którym jeżeli pojawią się we wskazanym sklepie Levi’s® (szczegóły odnośnie dat i lokalizacji na www.milionkobiet.pl/Levis oraz www.facebook.com/Levis) i wezmą udział w sesji zdjęciowej
w idealnie dopasowanych Levi’s® Curve ID, będą miały szansę wygrać super nagrody! Na laureatki czeka wycieczka do Londynu dla siebie i swoich dwóch przyjaciółek, 3 zaproszenia na zakupy (każde o wartości 1000PLN), 20 par dżisnów Levi’s® Curve ID  oraz 300 koszulek Levi’s®! „Poprzez naszą akcję chcemy, chcemy pokazać, że znalezienie idealnie leżących dżinsów wcale nie jest niemożliwe, a dając kobietom wyjątkową okazję do wzięcia udziału w profesjonalnej sesji w swoich idealnie dopasowanych dżinsach Levi’s® Curve ID idziemy nawet o krok dalej ” dodaje Katarzyna Węsławowicz.

O marce Levi’s®

Marka Levi’s® jest uosobieniem klasycznego amerykańskiego stylu i swobody. Od czasu wynalezienia przez Levi Strauss & Co. w 1873, jeansy Levi’s® zyskały miano najbardziej rozpoznawanych i naśladowanych ubrań na świecie, które utrzymują lojalność użytkowników przez pokolenia. Współcześnie portfolio Levi’s® rozwija bezustannie innowacyjnego ducha, który jest niezrównany w odzieżowym przemyśle. Nasz szeroki wybór najlepszej oferty odzieży z jeansu oraz szereg akcesoriów na rynku dostępny jest w więcej niż 110 krajach, dając możliwość każdemu człowiekowi na całym świecie stworzenie własnego (unikalnego) stylu. Aby dowiedzieć się więcej na temat produktów i marki Levi’s® zapraszamy do odwiedzania www.levi.com.



Możesz śledzić wszystkie odpowiedzi do tego wpisu poprzez kanał .

Dodaj komentarz