Anja Rubik: kolekcja Quazi 2010/2011

21 września 2010, dodał: Redakcja
Artykuł zewnętrzny
W sklepach Quazi pojawiła się nowa kolekcja butów i torebek zaprojektowanych przez polską modelkę: Anję Rubik. W kolekcji dominują cętki, zamsz, długie buty i drapieżne kopertówki. Sesja, której autorem jest Artur Wesołowski to gra kontrastów: brzydkie wnętrza, obdrapane ściany i niezwykle seksowna Anja. W ponurej, postindustrialnej piwnicy albo hali przemysłowej Anja prezentuje torebki w panterkę i skórzane buty, ale dokładnie widać też bieliznę i wygięte zmysłowo ciało. Czy ta reklama przekona klientki marki, czy będzie kolejną sesją dla fanatyków Rubik?
Po nieudanej kampanii kolekcji na wiosnę/lato 2010 zmieniono stylistykę. Ten sam zespół zrobił o wiele lepszą reklamę. Zdjęcia nie są równie kiczowate i sztuczne jak poprzednia sesja reklamowa. W ubiegłym sezonie na plakatach Quazi promowany był motyw zebry, a w tym sezonie na billboardach zobaczymy cętki. Jednak na najnowszych zdjęciach Anja nie przyjmuje tak dziwnych póz, jak w poprzednim. Nie pozuje z torbą na głowie. Zamiast tego modelka ubrana w czarną bieliznę pozuje w zniszczonym pomieszczeniu. Ciemny makijaż wyostrzył rysy supermodelki, dzięki czemu Anja wygląda zmysłowo i tajemniczo. Produkty są dobrze wyeksponowane i nie jest to zrobione w wymuszony, sztuczny sposób. Okazuje się, że reklamę butów i torebek da się zrobić subtelnie i na wysokim poziomie.
Inspiracją do powstania kolekcji damskiej Quazi jesień – zima 2010/2011 była fascynacja naturą oraz motywami zwierzęcymi. Jesień – zima 2010/2011 w kolekcji damskiej Quazi to marszczone muszkieterki, oficerki oraz wysokie botki.
Kolorystyka na jesień – zimę 2010/2011 w Quazi to dominacja odcieni ziemi, ciemnych brązów oraz granatów i beżowych szarości. Oczywiście niezmiennie modna będzie klasyka – czerń oraz przyjęty z poprzedniego sezonu fiolet. Ważną tendencją w kolekcji Quazi jesień – zima 2010/2011 jest łączenie faktur, tworzyw i elementów ozdobnych. W kolekcji damskiej dominuje obcas w każdym wydaniu: szpilka, wysoki słupek czy koturn. Esencję kolekcji stanowią marszczone botki za kostkę, wzbogacone dodatkami w postaci frędzli i zameczków. Kolekcja Quazi jesień – zima 2010/2011 jest bardzo kobieca.
Kolekcja dodatków marki też jest na wysokim poziomie. Chociaż projektanci odrobinę zbyt konsekwentnie trzymają się panterkowego trendu. Zwierzęce motywy pojawiły się na wszystkich torebkach prezentowanych w kampanii. I chociaż kopertówkę w leoparda największe gwiazdy noszą do małych czarnych, dobrze byłoby zobaczyć bardziej zróżnicowane elementy.
Od „intrygująca” po „przerażająca” – takie komentarze padają pod adresem najnowszej kampanii marki Quazi z udziałem Anji Rubik. Trudno zaprzeczyć, że mroczna i bardzo chuda Anja rzuca się w oczy najbardziej; dopiero potem widać torebki i buty. Chociaż kampania może budzić kontrowersje, została zrealizowana na światowym poziomie. Fenomenalna Anja, która przykuwa wzrok, mroczne zdjęcia Wesołowskiego, ubrania, które dobrze wyglądają przed obiektywem. Udało się stworzyć najlepszą do tej pory kampanię Quazi.
Quazi jest siecią sklepów z włoskim, ekskluzywnym obuwiem. Na rynek Polski wprowadzana jest przez firmę NG2, posiadająca również CCC i Boti.
Lista większych oddziałów firmy:
1) Quazi – Galeria Biała
ul. Cz. Miłosza 2, 15-265 Białystok.
2) Quazi – Batory
ul. 10 Lutego 11, 81-366 Gdynia.
3) Quazi – Magnolia Park
ul. Legnicka 60, 54-204 Wrocław.
4) Quazi – Centrum handlowe Korona
ul. Krzywoustego 126, 51-421 Wrocław.
5) Quazi – Pasaż Łódzki
Al. Jana Pawła II 30, 93-570 Łódź.
Fot. Mat. prasowe Quazi
Dodała: Marta



Możesz śledzić wszystkie odpowiedzi do tego wpisu poprzez kanał .

Dodaj komentarz