Amerykańska marka OBAGI debiutuje na polskim rynku

31 marca 2015, dodał: Redakcja
Artykuł zewnętrzny

 

W marcu 2015 r. odbyła się oficjalna inauguracja marki Obagi w Polsce. Kosmeceutyki rekomendowane przez lekarzy specjalistów można zakupić wyłącznie w renomowanych gabinetach dermatologii, medycyny estetycznej oraz klinikach chirurgii plastycznej. Ambasadorką marki Obagi została jedna z najbardziej intrygujących polskich aktorek teatralnych i telewizyjnych Kasia Warnke kobieta o eterycznej i delikatnej urodzie, której nowoczesny styl w połączeniu z wewnętrznym spokojem i harmonią perfekcyjnie oddają filozofię marki.

OBAGI_Kasia_Warnke

Nazwa Obagi wywodzi się od nazwiska amerykańskiego lekarza doktora Zeina Obagi, eksperta w dziedzinie dermatologii estetycznej, twórcy programu pielęgnacyjnego, który utrzymuje skórę w dobrej kondycji, niezależnie od jej typu, koloru i wieku. Kiedy trzy dekady temu dermatologia skupiała się głównie na leczeniu pojedynczych stanów chorobowych skóry, doktor Zein Obagi był wówczas pionierem w swoich rewolucyjnych koncepcjach poprawy cery i utrzymania ogólnej jej kondycji. Dzięki takiemu podejściu stał się czołowym autorytetem w dziedzinie odmładzania, a opracowane kosmetyki i systemy pielęgnacyjne pozwoliły mu osiągnąć międzynarodową sławę. Nazwisko doktora Zeina Obagi stało się dla kobiet na całym świecie synonimem kompleksowych rozwiązań dla uzyskania zdrowej
i
pięknej cery. Teraz marka dostępna jest również na polskim rynku.

Bardzo się cieszymy, że kosmeceutyki Obagi, przeznaczone do pielęgnacji twarzy dostępne już w Polsce. Innowacyjne preparaty Obagi odpowiadają na wszystkie potrzeby cery i pomagają przywrócić skórze jej naturalny blask i harmonię. Zyskały ogromną popularność nie tylko w Ameryce, ale także na całym świecie. Mamy nadzieję, że polscy odbiorcy również docenią ich rewelacyjne działaniemówi Ewa Engländer, Marketing Manager marki Obagi, z firmy VP Valeant.

Przewodnie hasło Obagi for life doskonale odzwierciedla zobowiązania marki wobec kobietprodukty Obagi zostały stworzone z myślą o wszystkich potrzebach
i
wymaganiach skóry. Eksperci marki podkreślają także, jak ważne jest holistyczne podejście do pielęgnacji.

Obagi to dla mnie symbol zdrowia i energii skóry. Kojarzy mi się ze słońcem i przyrodą Kalifornii, skąd firma pochodzi oraz z zaawansowaną technologią i profesjonalną opieką. Działanie tych kosmetyków koncentruje się na zachowaniu młodości nie dopuszczają
do
starzenia bądź łagodzą jego skutki. Tutaj liczą się dowody, czyli znacząca poprawa stanu skóry Obagi dotrzymuje obietnic, sama sprawdziłam! Obagi było pionierem, jeśli chodzi
o
anti-aging i wciąż jest jednym z liderów na świecie, co budzi moje zaufanie. Filozofia tej firmy jest mi niezwykle bliska ja również uważam, że o kondycji naszej skóry decyduje, oprócz używania dobrych kosmetyków, także styl życia: dieta, ruch, relaks. Cieszy mnie,
że
mogę polecać kosmetyki, które nieocenione w swojej skuteczności, bycie ambasadorką tej marki to niekłamana przyjemność! mówi Katarzyna Warnke, Ambasadorka marki Obagi.

Efektem sesji zdjęciowej z udziałem Ambasadorki, fotografie przedstawiające kobietę nowoczesną, aktywną i spełnioną, a naturalne piękno aktorki podkreśla delikatna
i
rozświetlona cera. Autorem zdjęć jest światowej sławy fotografPiotr Stokłosa, na co dzień mieszkający i pracujący w Paryżu.

***

Od ponad 25 lat produkty marki Obagi dostępne w gabinetach i klinikach na całym świecie. W Polsce oryginalne systemy i zestawy marki Obagi, z uwagi na ich silne działanie można zakupić tylko z rekomendacji lekarzy, w renomowanych gabinetach dermatologii
i
medycyny estetycznej oraz w klinikach chirurgii plastycznejlista ponad 100 placówek dostępna jest na stronie internetowej www.obagi.pl. Portfolio marki na polskim rynku będzie sukcesywnie powiększane w najbliższych miesiącach o kolejne innowacyjne produkty.

***

Obagi Medical Products, Inc. jest globalną firmą farmaceutyczną, założoną w 1988 roku przez czołowych specjalistów w zakresie pielęgnacji skóry. Obecnie firma należy do Valeant Pharmaceuticals International, Inc.