Niepowtarzalna bielizna Blush na jesień i zimę 2011

16 sierpnia 2011, dodał: Redakcja
Artykuł zewnętrzny

Bieliźniana sesja okiem dominującego mężczyzny – spodoba się kobietom czy raczej je zrazi?

 
Blush to ponad 50-letnia marka, którą założył Edward N. Ajamo w 1959 roku w Montrealu. Obecnie bielizna z tą metką znana jest na całym świecie i cieszy się bardzo dobrą opinią oraz coraz większą rozpoznawalnością. Producent obiecuje, że każda sztuka bielizny, która ujrzy światło dzienne jest niepowtarzalna i świetnej jakości.

O kolekcji

 
W kolekcji na jesień i zimę 2011 znajdziecie fantastyczny satynowy komplet, który urzeka prostotą, modnym fasonem i kontrastem jasnej koronki z przygaszoną oliwką bazy. Nie każdej z Was spodobają się pewnie propozycje w panterkę i zebrę, ale z pewnością nie można im odmówić wysokiej pozycji na liście trendów bieliźnianych. Poza tym, obowiązkowy hit sezonu (niestety, tylko dla biustów jędrnych i niewielkich) – miękkie i trójkątne miseczki staników z koronki.

O sesji

 
Pamiętacie jeszcze sesję prezentującą kolekcję na wiosnę i lato? Zdjęcia były wykonywane w ogrodzie, kolorystyka lekko przydymiona, a fasony bielizny nawiązywały do retro. Ta kampania to zwrot o 180 stopni! Jest bardzo kobieco i sexy, całość sfotografowano w apartamencie o męskim klimacie, a uchwycone obrazy przedstawiają moment przed intymnymi chwilami pary.
Gdzie tym razem sfotografowano seksowną bieliznę? Marka Blush zdecydowała się na równie seksowną scenerię biurową. Biznes i elegancka bielizna dobrze się komponują w tej kampanii. Autorem zdjęć jest Max Abadian. Modele: Hannah Davis i Ryan Carney, Abadian.
Wszystko to jest estetyczne i zmysłowe, ale czy przez ukazanie sytuacji przez pryzmat mężczyzny nie zbliża się niebezpiecznie do cienkiej granicy, która może zostać odebrana jako przedmiotowa prezentacja? Aż ma się wrażenie, że adresatem wcale nie jest płeć piękna!
MP Blush