O kampanii „Mamo, tato, wolę wodę!”

25 sierpnia 2011, dodał: Redakcja
Artykuł zewnętrzny
Ruszyła trzecia edycja kampanii „Mamo, tato, wolę wodę!”
Kampanię „Mamo, tato, wolę wodę!” wspierają działania reklamowe. 22 sierpnia rozpoczęła się emisja spotów telewizyjnych, została także uruchomiona odświeżona wersja serwisu www.wolewode.pl z grami i zabawami dla dzieci oraz poradami dla rodziców. W ramach kampanii w drugiej połowie września do przedszkoli w blisko 170 miejscowościach na terenie całej Polski trafi 1500 zestawów edukacyjnych zawierających materiały wprowadzające dzieci w świat wody.
Akcja „Mamo, tato, wolę wodę!” została zainicjowana przez Żywiec Zdrój w 2009 roku. Jej celem jest podkreślenie roli wody w codziennej diecie dziecka oraz wspieranie rodziców w kształtowaniu prawidłowych nawyków żywieniowych wśród najmłodszych.
Podczas zajęć w przedszkolach, których program został opracowany przez specjalistów, m.in. z zakresu żywienia, pedagogów, psychologów, a także fizyka i ekologa, dzieci będą miały okazję poznać zasady zdrowego odżywiania, dowiedzieć się więcej o właściwościach wody i jej zastosowaniu.
Dobry przykład musi iść z góry, dlatego w tegorocznej edycji kampanii „Mamo, tato, wolę wodę!” organizator i partnerzy chcą zwrócić uwagę na szczególną rolę rodzicóww procesie kształtowania prawidłowych nawyków żywieniowych. To właśnie mama i tata mają największy wpływ na dzieci i dlatego powinni być dla nich wzorem do naśladowania. Realizując kampanię Żywiec Zdrój podpowiada rodzicom jak poprzez zabawę oraz własny przykład zachęcić dzieci do picia wody. Zaplanowane w ramach programu działania mają jednocześnie uczyć i bawić. Bohaterem kampanii „Mamo, tato, wole wodę!” jest Zdrojek – sympatyczna wodna postać.
Poza działaniami w przedszkolach w wybranych lokalizacjach w Polsce zostaną zorganizowane Wodne Dni ze Zdrojkiem – bohaterem akcji. Podczas eventów dzieci będą miały okazję wziąć udział w ciekawych eksperymentach z wodą, zaś ich rodzice skorzystać z porad eksperta ds. żywienia.
5 września ruszy kampania w Internecie. Dla użytkowników iPhone’ów, iPadów oraz telefonów z systemem operacyjnym Android została przygotowana specjalna aplikacja, która będzie umożliwiała korzystanie z interaktywnej Encyklopedii Wody. Aplikację będzie można bezpłatnie pobrać ze strony internetowej akcji.
W ramach tegorocznej kampanii w wybranych sieciach sklepów pojawi się także limitowana edycja półlitrowej wody niegazowanej Żywiec Zdrój ze specjalną etykietą.
Podobnie jak w poprzednich latach patronami merytorycznymi akcji są Instytut Żywności i Żywienia oraz Instytut Matki i Dziecka. W tym roku kampania „Mamo, tato, wolę wodę!” została objęta honorowym patronatem przez Ministerstwo Edukacji Narodowej. Partnerem medialnym już po raz drugi zostało MiniMini.
Za działania edukacyjne w przedszkolach odpowiada Laboratorium Komunikacji KidsLab. Kreacją kampanii zajęła się agencja Young & Rubicam, zaś zakupem mediów MediaCom. Kampanię internetową przygotowała Heureka oraz Pride&Glory. Działania z zakresu public relations oraz realizację eventów koordynuje agencja Garden of Words.
Produkt: kampania edukacyjna „Mamo, tato, wolę wodę!”, Firma: Żywiec Zdrój S.A.
Czas trwania kampanii: 22.08- 2.10. 2011 (6 tygodni).
http://www.wolewode.pl