Jeloł! Pisz&Love – Lipton zachęca do dzielenia się pozytywną energią

7 czerwca 2016, dodał: Redakcja
Artykuł zewnętrzny

 

Lipton jest liderem na rynku herbat w Polsce.* Konsumenci doceniają jej wyjątkowy smak i aromat, a także siłę optymizmu, z którą nierozerwalnie kojarzy się marka. Dlatego herbata Lipton jest napojem po który warto sięgnąć każdego dnia i w każdej chwili. Teraz marka Lipton przygotowała wyjątkową, akcjęJeloł! Pisz&Love, która zachęca do tworzenia optymistycznych haseł i dzielenia się nimi. Celwywołać uśmiech i radość. Główna wygrana? Najlepsze hasła trafią na oryginalne zawieszki herbaty Lipton Yellow label.

lipton

Tygodniowo przeciętny Polak wypija ok. 17 filiżanek herbaty, głównie czarnej**. Filiżanka tego napoju towarzyszy nam przez cały dzień. Wiele osób już od rana lubi delektować się jej smakiem. Po kubek herbaty sięgamy w pracy, gdy chcemy znaleźć chwilę dla siebie, uprzyjemnia nam popołudnia spędzane w gronie rodziny i przyjaciół, niejednokrotnie towarzyszy nam podczas długich chwil spędzanych na relaksującej lekturze. Gorąca – rozgrzewa – serwowana na zimno – doskonale chłodzi w upalne, letnie dni. Niezależnie od tego jak podana smakuje wyjątkowo i uprzyjemnia każdą chwilę.

Klasycznego wariantu herbaty Lipton Yellow Label nikomu nie trzeba przedstawiać, bo od dawna widoczny jest na naszym rynku. Jednak dzięki akcji „Jeloł! Pisz&Love” z pewnością grono entuzjastów wyjątkowego smaku i aromatu herbaty Lipton stanie się jeszcze większe.

Lipton Yellow Label – Twoja herbata – Twoje hasło!

Akcja pod hasłem Jeloł! Pisz&Love to konkurs dla osób pełnych pozytywnej energii, które pragną zarażać optymizmem i wprawiać innych w dobry nastrój. Aby wziąć udział w akcji wystarczy wejść na stronę www.piszandlove.pl i dać się ponieść swojej kreatywności. Zasady są proste i przejrzyste. Wystarczy stworzyć krótkie, radosne i optymistyczne hasło, które wywoła uśmiech. Hasło, które pozwoli dzielić się radością i cieszyć się życiem. Warto postawić na fantazję, dobry humor, grę słów, skojarzenia
i innowacyjność. Hasło powinno się składać z nie więcej niż 60 znaków. Tyle bowiem można umieścić na zawieszce klasycznego Lipton Yellow Label. Jest o co walczyć, bo 100 zwycięskich haseł pojawi się na zawieszkach limitowanej edycji herbaty Lipton Yellow Label dostępnej w regularnej sprzedaży w czwartym kwartale 2016 roku, konsumenci będą mogli wybierać spośród opakowań zawierających 25, 50, 75, 88 i 100 saszetek. Dodatkowo 10 najlepszych haseł znajdzie się na banerach kampanii na stronach internetowych. W charakterze nagród będą też vouchery do Katalogu Marzeń oraz wyjątkowe termiczne kubki Lipton, dzięki którym można delektować się smakiem herbaty w każdej chwili – podczas spaceru, pikniku, wypadu na miasto czy długiej podróży. Warunki konkursu oraz regulamin dostępne na stronie www.piszandlove.pl.

Zgłoszenia można nadsyłać do 26 czerwca, a zebrało się ich już ponad 3536. Dobra zabawa dla wszystkich uczestników i satysfakcja dla zwycięzców gwarantowane!

* Marka Lipton jest liderem sprzedaży wartościowej w Polsce, wg danych sprzedażowych Nielsen (styczeń 2015 luty 2016 w kategorii Herbata).

** Dane GFK