Rihanna odnosi wielkie sukcesy w branży muzycznej – nagrywa płyty i teledyski, gra koncerty. Jest też powiązana z modą. Dzięki swojemu dobremu gustowi stała się ikoną stylu, a także wystąpiła w wielu kampaniach reklamowych i projektach. Teraz przyszedł czas na rynek beauty!
Rihanna zaistniała w show biznesie jako piosenkarka. Jednak już dawno jej aktywności wykracza sporo poza tę branżę.
Rihanna w branży modowej
Rihanna miała okazję współpracować z takimi markami jak Gucci, Balmain czy Armani. Została też pierwszą czarnoskórą ambasadorką domu mody Dior. Stworzyła kilka linii ubrań dla popularnych sieciówek, zaprojektowała odzież i obuwie sportowe dla Pumy i skarpetki dla Stance. Puma powierzyła jej nawet stanowisko dyrektora kreatywnego tej marki.
Dodatkowo Rihanna nawiązała współpracę z Manolo Blahnikiem. Ich wspólna kolekcja nosi nazwę „Denim Desserts” i trafi do sprzedaży 5 maja. Będzie ją można kupić tylko w kilku butikach Blahnika – w Londynie, Nowym Jorku i Hong Kongu.
Rihanna w branży kosmetycznej
Rihanna współpracowała z firmą MAC przy projektach Viva Glam. Była twarzą pomadki, która okazała się wielkim hitem i sprzedała się w ekspresowym tempie. Miała też swoją linię kosmetyków do makijażu. Oprócz tego, posiada kolekcję własnych perfum.
Teraz Rihanna idzie o krok dalej! Podpisała kontrakt na 10 milionów dolarów z koncernem LVMH (Louis Vuitton Moët Hennessy). W ramach marki Kendo stworzy własną linię kosmetyków Fenty Beauty by Rihanna. W ofercie będą produkty do makijażu oraz do stylizacji włosów. Kolekcja ma trafić do sprzedaży jesienią 2017 roku.
zobacz również:
- Prosta elegancja w wydaniu Emmy Watson
- Selena Gomez – jej styl i zdjęcia
- Wiązania – jeden z ulubionych trendów gwiazd na wiosnę
- Wiązania – jeden z ulubionych trendów gwiazd na wiosnę