Kampania FOREO – Be YOUnique – Jesteście WYjątkowi
Depresja to jeden z najbardziej palących problemów społecznych. Oczywiście, przyczynia się do niej wiele czynników, jednak nie możemy udawać, że nie mamy na tę sytuację wpływu. Branża kosmetyczna stała się znana nie tylko z wyznaczania nieosiągalnych i nierealnych standardów, ale także wmawiania nam, jaki wiek, kolor skóry, płeć czy orientacja powinny być klasyfikowane jako „piękne”. Dlatego w FOREO rozpoczynamy kampanię “Be YOUnique” – “Jesteście WYjątkowi” zapraszając wszystkich, aby odważyli się być sobą – na własny, nieskrępowany i jedyny w swoim rodzaju sposób. I dzięki temu stali się współtwórcami nowego oblicza piękna, które ma tylko jedno kryterium – waszą WYjątkowość!
Stwórzmy “Heaven for everyone” na ziemi
Nazwa FOREO pochodzi od skrótu „FOR EveryOne”. Nasz założyciel, Filip Sedić, zainspirował się zarówno tekstem legendarnej piosenki Queen: „This world could be fed. This world could be fun. This could be heaven for everyone”*, jak i samą urzekającą osobowością Freddiego Mercury’ego.
Słowa arcydzieła Queen szybko stały się naszą misją, ponieważ FOREO postanowiło zburzyć istniejące stereotypy i zainspirować ludzi, aby byli sobą i mieli świadomość swojego wyjątkowego wpływu na otaczającą nas rzeczywistość”, wyjaśnia Boris Trupcevic, CEO FOREO i dodaje:
„Wraz z pojawieniem się pierwszej pulsacji T-sonic w naszej szczoteczce LUNA, Filip wiedział, że właśnie powstaje coś niesamowitego, co na zawsze zmieni oblicze piękna. LUNA była czymś więcej niż tylko urządzeniem, to była nasza własna “Bohemian Rhapsody” – nikt nie mógł sobie wyobrazić, że silikonowa szczoteczka do twarzy i masażer w jednym podbiją świat, a wkrótce potem 20 milionów ludzi będzie używać ich w domowej pielęgnacji. LUNA to dla nas urzeczywistnienie niebinarnego piękna, piękna, które celebruje różnice i jednoczy ludzi poprzez coś, z czym każdy może się identyfikować”.
FOREO – gwiazda rocka
Rewolucyjne urządzenia FOREO
„Każdy fan Queen wie, że Freddie miał dwie strony: ekstrawaganckiego showmana i nieśmiałego chłopaka. FOREO ma również dwie strony – jeśli chodzi o technologię, jakość i innowacje, pozwalamy naszym produktom mówić samym za siebie, jednak jeśli chodzi o różnorodność i integrację, które są siłą napędową dla naszej marki, czujemy potrzebę wykrzyczenia z całych sił – pamiętajcie, że jesteście WYjątkowi i pozwólcie zabłysnąć swojej wewnętrznej gwieździe rocka! W FOREO jesteśmy dumni z naszej globalnej rodziny i różnic, które sprawiają, że jesteśmy sobą. Chcemy inspirować każdego, aby ten świat był miejscem dla wszystkich”, mówi Trupcević.
Redefinicja piękna wg FOREO
„Freddie Mercury podbił serca każdego z nas swoją wyjątkową ekspresją i nonkonformistycznym stylem życia. Znacznie wyprzedzał swoje czasy, jednocząc ludzi na całym świecie – od entuzjastów popu i hard rocka po społeczność LGBTQ + i artystów. Freddie był prawdziwą legendą, dlatego FOREO jako społeczność pragnie podkreślić jego misję szerzenia akceptacji poprzez podkreślanie waszej WYjątkowości. W końcu „Show must go on!”, mówi Trupcević.
* Cytowane słowa utworu „Heaven for everyone” są własnością Taylora Rogera Meddowsa i EMI VIRGIN SONGS, FOREO nie rości sobie prawa do niego ani żadnej z jego części.