Bohaterowie Gwiezdnych Wojen na etykietach produktów Żywiec Zdrój® dla dzieci

26 września 2018, dodał: Małgorzata Kopeć
Artykuł zewnętrzny

 

Gwiezdne Wojny to tytuł jednego z najpopularniejszych filmów wszechczasów, którego bohaterowie na stałe wpisali się we współczesną popkulturę. W oczekiwaniu na kolejną część sagi, kultowe postacie można znaleźć na nowych etykietach wody źródlanej Żywiec Zdrój® dedykowanej dzieciom. Popularni bohaterowie zachęcają do dokonywania zdrowszych wyborów przy sklepowej półce. Produkty znalazły się w wybranych sklepach już pod koniec sierpnia br.

Woda powinna być nieodłącznym elementem zbilansowanej diety, szczególnie wśród dzieci. Niestety badania pokazują, że 50% dzieci w Polsce, w wieku od 4 do 6 lat, wypija jej znacznie mniej, niż zalecają eksperci1. Woda stanowi zaledwie jedną piątą spożywanych przez nich płynów2, podczas gdy powinna być głównym źródłem nawodnienia. Początek roku szkolnego to dobra okazja do przypomnienia naszym pociechom o prawidłowych nawykach żywieniowych i zachęceniu ich do picia wody. Pomogą w tym bohaterowie kultowej sagi filmowej Gwiezdne Wojny, którzy pojawili się na etykietach butelek niegazowanej wody Żywiec Zdrój® dla dzieci. Już pod koniec sierpnia Rey, Chewbacca, C-3PO i inne postacie z serii zagościli
na butelkach o pojemności 330 ml i 500 ml, zachęcając dzieci do regularnego sięgania po wodę. Produkty pod marką Żywiec Zdrój® to woda źródlana, która jest polecana przez Instytut Matki i Dziecka nawet dla niemowląt. Dodatkowo, poręczne opakowanie sprawia, że butelka doskonale sprawdzi się podczas codziennych aktywności dziecka np. w trakcie szkolnych zajęć.

Marka Żywiec Zdrój® konsekwentnie rozszerza portfolio o nowe, atrakcyjne dla dzieci produkty, co stanowi odzwierciedlenie dotychczasowego zaangażowania marki na rzecz kształtowania właściwych nawyków żywieniowych.

Nową serię Żywiec Zdrój® dla dzieci można znaleźć na sklepowej półce od sierpnia do listopada br. w wybranych punktach sprzedaży. Kampania promocyjna obejmować będzie działania reklamowe prowadzone w telewizji oraz Internecie na wybranych kanałach tematycznych skierowanych do dzieci.