Kwiatowa rewolucja! – backstage sesji Nessi „Flowers power”

9 lutego 2016, dodał: Nowyshowroom
Artykuł zewnętrzny

Marka Nessi znana jest na polskim i zagranicznym rynku obuwniczym od 9 lat głównie jako producent butów casualowych, wygodnych do szykownego i aktywnego funkcjonowania w mieście. Kolejne „miejskie” kolekcje oceniane były jako „klasyczne, ale z pazurem” i kupowane przez coraz szersze grono Klientek, zadowolonych z jakości i trwałości butów. W najnowszej kolekcji na sezon wiosna / lato 2016, nazwanej „Flowers power” marka proponuje to, co cenią stałe użytkowniczki obuwia, z odrobiną modowego szaleństwa.

_MG_6902

Dowodem na to jest wizerunkowa sesja zdjęciowa, która odbyła się w minioną sobotę w studiu Nolimits FX na warszawskiej Sadybie z udziałem aktualnej ambasadorki marki Ewy Mielnickiej, byłej Miss Polski. Do propozycji obuwniczej zaproponowanej przez projektantów Nessi włączono powstałą już kilka miesięcy temu linię „Nessi by Ewa Mielnicka” i osadzono ją w bezmiarze kwiatów i kolorów.

_MG_6886

Za obiektywem stanął Michał Pańszczyk a stylizacje przygotował Jarosław Szado, wybierając kreacje wyłącznie polskich marek. Biżuterię dedykowaną kolekcji „Flowers power” stworzyła marka Venis, a o zegarki zadbał Lorus Polska. O make-up i fryzury zadbała Klaudia Utnicka. Produkcją zajął się Promotion Instytut/Nowy Showroom.

_MG_6794

Efekty sesji będzie można podziwiać już 18.02.2016 na stronie www.nessi.com.pl, w mediach i w sklepach oczywiście, gdzie trafią modele z fotografowanej kolekcji.

_MG_6805

_MG_6730

_MG_6937

Foto.: Promotion Instytut



FORUM - bieżące dyskusje

Pastelowy makijaż oczu
Dla blondynek to jest dobra opcja, ale brunetki potrzebują wyrazistych makijaży...
Opalona skóra
Picie soku z marchwi powoduje też taki opalony odcień skóry...
Praca w dużej firmie a zarobki
Często takie duże firmy mają nieormowany czas pracy i za nadgodziny nikt nie płaci...
Kolczyki
Fajne są takie z dodatkiem naturalnych kamieni, np. hematytu, kwarcu itp.