30 stycznia br. firma Rossmann otworzyła drogerię nr 1000 w centrum handlowym Złote Tarasy w Warszawie. Na ponad 400 m² sklepu klienci mają do wyboru 16 tys. produktów. Poza bogatą ofertą do zakupów zachęca również nowoczesny wygląd drogerii. Rossmann w Złotych Tarasach wyróżnia się szaro-czerwonym designem oraz specjalnym ledowym oświetleniem, pozwalającym na wyjątkowo atrakcyjną ekspozycję produktów.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego, że sklep numer 1000 otworzyliśmy właśnie w warszawskich Złotych Tarasach. To jedna z naszych najbardziej prestiżowych, a zarazem najbardziej dogodnych dla klientów lokalizacji – mówi Marek Maruszak, Prezes Zarządu Rossmann SDP.
Rossmann w liczbach:
22 lata obecności w Polsce
1000 sklepów pod szyldem Rossmanna w całym kraju
Sklepy w ponad 400 miastach
600 tys. klientów dziennie
6,43 mld zł obrotów w roku 2014
Około 16 tys. SKU – produktów w ofercie sklepu
800 dostępnych marek – zarówno polskich, jak i zagranicznych
Lider branży z 26% udziałem w rynku chemiczno-kosmetycznym
Ponad 14 tys. pracowników w całej Polsce