Dotyk – wyraża więcej niż tysiąc słów…- wyniki

Avatar photo
1 sierpnia 2014,
dodał: Redakcja
Artykuł zewnętrzny

_durex_got

Dotyk – wyraża więcej niż tysiąc słów…

Według badań Durex dla 96% respondentów dotyk pełni istotną rolę w związku. Dotykiem wyrażamy miłość, bliskość, zrozumienie i wsparcie, sygnalizujemy, często nieświadomie, swoje odczucia czy potrzeby. Wydaje się, że dotyk jest jednym z najwspanialszych zmysłów, a jednocześnie zauważamy, że coraz częściej brakuje nam czasu na takie proste wyrażanie uczuć. Według wyników badań, aż 53%  badanych chciałoby, aby partner poświęcał więcej czasu na dotyk, jak się bowiem okazuje więcej czasu spędzamy ze swoim smartfonem niż partnerem. Dotyk to nie tylko odczucia emocjonalne, ale również budowanie zaufania i bezpieczeństwa w związku.

ZADANIE KONKURSOWE: Jak Waszym zadaniem wygląda interpretacja pojęcia: dotyk?

Czekamy na komentarze, wierszyki, zdjęcia, kolaże i wszystko, co Wam tylko przyjdzie do głowy. Cenimy oryginalność, kreatywność i poczucie humoru. Liczymy na interpretacje z polotem i słodyczą.

ODPOWIEDZI prosimy wpisywać w komentarzach pod artykułem konkursowym, na Facebooku  lub przesłać na adres [email protected] z dopiskiem „Konkurs Dotyk”.

Dziękujemy wszystkim za udział w zabawie konkursowej. Otrzymaliśmy blisko 500 odpowiedzi – pięknie dziękujemy za tak ogromną aktywność. Szczęśliwymi zwycięzcami konkursu zostali:

1) Aga Barańska
2) Bożena Niemiec
3) Paweł Kowalczyk

Gratulujemy serdecznie. Nagrody powędrowały do szczęśliwych laureatów.

Nagrodą w konkursie są 3 (trzy) zestawy Durex dla dwojga.

W skład zestawu wchodzą produkty marki Durex, w tym nowość: prezerwatywy Durex RealFeel.

_RealFeel_10_300dpi



Preferencje plików cookies

Inne

Inne pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.