Pozycjonowanie strony w Google – w branży beauty – co należy wiedzieć? | Wszystko dla zdrowia i urody, porady kulinarne Uroda i Zdrowie - serwis nie tylko dla kobiet!

Pozycjonowanie strony w Google – w branży beauty – co należy wiedzieć?

14 lutego 2020, dodał: Redakcja
Artykuł zewnętrzny

Pozycjonowanie strony internetowej należącej do firmy z branży beauty to ważny element strategii marketingowej, dzięki któremu możliwe jest czerpanie długofalowych zysków. W dzisiejszym artykule wyjaśniamy, co warto wiedzieć na ten temat.

Czym jest SEO?

SEO, czyli z angielskiego Search Engine Optimization, w Polsce skrótowo nazywane jest pozycjonowaniem. Jest to proces, na który składają się działania z zakresu technicznego i marketingowego, którym przyświeca jeden wspólny cel – zwiększenie widoczności danej strony internetowej w sieci, poprzez podwyższanie jej pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania na kluczowe frazy.

Pozycjonowanie jest jednym z najlepszych sposobów na to, by zwiększyć nie tylko świadomość marki w sieci, ale również skutecznie wpłynąć na wysokość zysków ze sprzedaży. To sprawia, że SEO jest dla firm z branży beauty wręcz koniecznością.

Jakie korzyści dla branży beauty niesie pozycjonowanie stron internetowych?

Korzyści, jakie pozycjonowanie stron internetowych należących do firm z branży beauty może przynieść ich właścicielom, jest całe mnóstwo. Warto jednak skupić się na najważniejszych z nich. Mowa o:

  • wzroście pozycji witryny w organicznych wynikach wyszukiwania na kluczowe frazy związane z prowadzoną działalnością;
  • wzroście świadomości istnienia firmy wśród klientów i korzystnym wpływie na jej wizerunek;
  • wzroście organicznego ruchu na stronę internetową oraz bezpośredniego ruchu w witrynie;
  • wzroście liczby potencjalnych klientów, którzy odwiedzają stronę WWW i zostawiają zapytania ofertowe;
  • wzroście sprzedaży.

By SEO przyniosło firmie z branży beauty takie właśnie pozytywne i długofalowe skutki, koniecznie musi być realizowane przez kogoś, kto zna się na pozycjonowaniu – posiada aktualną wiedzę, odpowiednie kwalifikacje oraz doświadczenie w prowadzeniu tego typu kampanii. Dlatego kluczowym czynnikiem sukcesu jest nawiązanie współpracy z profesjonalną agencją, specjalizującą się w SEO – taką, jak SEM Assistant, z której ofertą można zapoznać się pod adresem http://sem-assistant.com/oferta/pozycjonowanie/.

Dlaczego w branży beauty najlepiej postawić na pozycjonowanie lokalne?

W przypadku SEO dla stron internetowych należących do przedsiębiorstw z branży beauty, najlepiej skupić się na pozycjonowaniu lokalnym, zamiast na ogólnym. Salony fryzjerskie, zakłady kosmetyczne, SPA i inne firmy tego typu są najczęściej biznesami lokalnymi, dlatego nie ma sensu promować ich na cały kraj. Najlepiej jest dodawać do fraz kluczowych nazwy miast, w których działa firma, a nawet nazwy dzielnic. Warto jednocześnie prowadzić działania w mediach społecznościowych i zadbać o wizytówkę w Google Moja Firma (w tym, w Google Maps).

Link building – świetne rozwiązanie dla branży beauty!

Link building jest nieodzownym elementem SEO, zwłaszcza w branży beauty. Poza działaniami związanymi z linkowaniem z zaplecza, katalogów tematycznych, serwisów branżowych i for internetowych, warto również zatroszczyć się o współpracę z lokalnymi influencerami, którzy mogą dostarczyć nam wartościowych linków ze swoich blogów, profili i kanałów w mediach społecznościowych itp. Świetnym pomysłem będzie również publikowanie artykułów sponsorowanych na portalach lifestyle’owych i beauty, co do których wydawca daje gwarancję, że są odwiedzane przez lokalną społeczność.

Pozycjonowanie stron internetowych firm z branży beauty nie należy do najłatwiejszych zadań. Skupiając się jednak na wyżej opisanych praktykach i powierzając wdrożenie SEO wyspecjalizowanej agencji, możemy mieć pewność, że nasza witryna prędzej czy później znajdzie się na podium organicznych wyników wyszukiwania na kluczowe frazy, związane z działalnością naszego biznesu.

 

 

 

 

 



Możesz śledzić wszystkie odpowiedzi do tego wpisu poprzez kanał .

Dodaj komentarz