Kolekcja okularów przeciwsłonecznych Belutti wiosna-lato 2019

1 kwietnia 2019, dodał: Redakcja
Artykuł zewnętrzny

Fokus na okulary

Marka Belutti na sezon wiosna-lato 2019 przygotowała kolekcję okularów przeciwsłonecznych inspirowaną ikonami stylu takimi jak Audrey Hepburn, Brigitte Bardot czy Gigi Hadid. Kolekcja liczy ponad 50 modeli i składa się z czterech linii – Retro, Modern, Mirror i Classic.  W najnowszej kampanii marka skupia się na pokazaniu detali i przekonuje, że okulary są jak biżuteria, która podkreśla styl i charakter.

 

Linia Retro

Tzw. kocie oczy to jeden z najbardziej popularnych kształtów okularów i nie bez powodu. Okulary w tym stylu dodają seksapilu i kobiecości. Uwielbiała je szczególnie Audrey Hepburn, która nosiła kocie oprawki w zestawie z małą czarną i naszyjnikiem z pereł. Te w szylkretowym kolorze idealnie sprawdzają się zarówno do codziennych stylizacji i na specjalne wyjścia.

Linia Modern

Linia Modern to klasyczne kształty w odmienionej, nowoczesnej formie. Okulary są wykonane z najwyższej jakości materiałów, zaskakują przezroczystymi wstawkami nad frontami opraw i metalowymi mostkami. Inspiracją dla marki była Bigitte Bardot, która wylansowała kwadratowe masywne oprawki, które przykuwają uwagę  i dodają tajemniczości.

 

Linia Mirror

Powstała z myślą o tych, którzy lubią się wyróżniać i eksperymentować. Soczewki w modelach z tej linii zachwycają metalicznym odbiciem i kolorami różu, błękitu czy złota. W kolekcji królują lustrzane lenonki i awangardowe kształty ze słynną belką w stylu Gigi Hadid.

 

 

Linia Classic

Dedykowana jest zarówno kobietom jak i mężczyznom, którzy cenią ponadczasową klasykę. Belutti pokazuje jak duże znaczenie ma dodatek w prostej formie i ile daje możliwości. W myśl zasady Francuzek marka w linii Classic Belutti stawia na wygodę i jakość wykonania.

 

 

Wszystkie modele okularów przeciwsłonecznych Belutti z kolekcji wiosna-lato 2019 posiadają filtry UV 300 lub 400 i polaryzację. Okulary marki są dostępne w kilkuset renomowanych salonach optycznych w Polsce i Europie. Więcej na www.belutti.com.

Cena sugerowana: 399 pln

Dostępność: renomowane salony optyczne na terenie całej Polski.

O marce:

 

BELUTTI to polska marka z włoskimi korzeniami, która oferuje oprawy okularowe i okulary przeciwsłoneczne dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Marka narodziła się w 1998 roku, w urokliwym włoskim miasteczku Belunno. BELUTTI to połączenie nowoczesnego designu i najwyższej jakości wykonania. Cechą charakterystyczną marki jest dbałość o detale – zdobiące zauszniki lub fronty opraw to znak rozpoznawczy Belutti. Każdy element jest idealnie wkomponowany w oprawę, a starannie wyselekcjonowane materiały są dopasowane do potrzeb najbardziej wymagających klientów.

Okulary i akcesoria optyczne BELUTTI są dostępne w ponad kilkuset renomowanych salonach optycznych w Polsce i Europie.



Możesz śledzić wszystkie odpowiedzi do tego wpisu poprzez kanał .

Dodaj komentarz