Delecta reklamuje desery

3 lutego 2014,
dodał: KMC PR
Artykuł zewnętrzny

W samym środku zimy Delecta stawia na promocję soczystych owocowych deserów. Komunikację reklamową dla kategorii deserów z oferty marki zaplanowano na luty br. w telewizji, VOD oraz w  prasie handlowej.

Celem kampanii, adresowanej do kobiet w wieku 25-45 lat, jest wzmocnienie świadomości marki Delecta, jako dostawcy szerokiej gamy owocowych deserów: kisieli instant, kisieli do gotowania i galaretek. Oś komunikacji stanowią produkty reprezentatywne dla oferty producenta – najnowsze kisiele z linii Owocowy kubek  Delecta (smaki: czarna porzeczka i żurawina).

Emisje  billboardów sponsorskich zaplanował Starcom przed wybranymi programami w Polsacie, TVN i TVP2 oraz przed serialami w TVN Player i TVP VOD. W prasie handlowej pojawią się ogłoszenia reklamowe przygotowane przez Gutenberg Designe. Kampanii reklamowej towarzyszyć będą działania prosprzedażowe w tradycyjnym i nowoczesnym kanale dystrybucji: dodatkowe ekspozycje materiałów POS, promocje cenowe oraz moduły reklamowe w gazetkach sieci.

Delecta_Owocowy Kubek_kampania 2014.02_stopklatka

Metryczka kampanii:

Czas trwania:  1-28 lutego 2014 r.

Klient: Rieber Foods Polska S.A.

Produkt: owocowe desery  Delecta

Rodzaj kampanii: prosprzedażowa, wizerunkowa

Media: TV, VOD, prasa handlowa

Kreacje prasowe:  Gutenberg Designe

Billboard sponsorski: DDB Warszawa

Dom mediowy: Starcom

PR: Kolterman Media Communications

 



FORUM - bieżące dyskusje

Doda Dream Show
Całkiem możliwe. Z jednej strony okej, ma jakiś swój wizerunek sceniczny, publiczny, medialny,...
Pracoholizm
AI - wspaniałe narzędzie i genialne odkrycie, które ludzkość będzie wykorzystywać także przeciwko...
klejenie butów
Zużyte obuwie wygląda źle i psuje cały nasz wizerunek. Czasem jednak warto ratować...
Jak radzicie sobie z pielęgnacją ce…
Które miejsca macie najbardziej przesuszone? U siebie zauważyłam, że najbardziej suche mam łydki....