Automatyzacja procesu przesyłek w branży kosmetycznej

30 grudnia 2018, dodał: Redakcja
Artykuł zewnętrzny

Wiele przedsiębiorczych, aktywnie funkcjonujących na rynku kobiet prowadzi za pośrednictwem Internetu sprzedaż artykułów kosmetycznych. Wykorzystują do tego działania nie tylko sklepy internetowe, ale również inne portale aukcyjno-zakupowe czy te typu Marketplace. Obecnie sprzedaż kosmetyków online staje się coraz bardziej popularna, ponieważ rośnie zapotrzebowanie na te produkty(kremy/perfumy/balsamy) zarówno wśród Pań, jak i Panów.

e

Integruj i automatyzuj

Jeżeli popyt na Twoje produkty stale rośnie, a Ty prowadząc  sklep internetowy, nie potrafisz już poradzić sobie z ilością przygotowywanych zamówień do wysyłki, to warto wówczas postawić na sprawdzone procesy i automatyzację. Zintegruj swoją platformę z wybranymi usługami kurierskimi oferowanymi przez konkretnego operatora lub znajdź dobrego brokera. Dzięki współpracy zautomatyzujesz cały proces wysyłkowy, wyniesiesz swoją działalność na wyższy poziom obsługi i zagwarantujesz konsumentom terminowe i bezpieczne realizacje. Jak to zrobić sprawdź na globkurier.pl/usługi-kurierskie

Dlaczego warto postawić na brokera?

– ze względu na bogatą ofertę przewoźników oferują niższe stawki na przesyłki

– szeroki wybór operatorów i opcji dostawy

broker usług kurierskich ze względu na swoją specyfikę działania posiada profesjonalną i rzetelną wiedzę na temat wszystkich firm kurierskich zrzeszonych w ofercie i prezentowanych przez nie produktów.

Dlaczego opcje dostawy są tak ważne?

Użytkownicy sieci internetowej kochają różnorodność. Jeżeli nie chcesz zwiększać skali zjawiska tak zwanego porzuconego koszyka, zorientuj się jakie opcje dostawy proponuje dany operator/broker usług. Z wielu badań wynika, że konsumenci nie dokańczają procesów zakupowych właśnie ze względu na charakter dostawy. Brak możliwości dostarczenia paczki do pracy/domu, zamiany kuriera jednej firmy na drugą, czy dostarczenia paczki do paczkomatu mogą zaważyć na ostatecznej decyzji klienta. W tym momencie może zadecydować on o pozostaniu na Twojej stronie lub rozpocząć poszukiwanie danego produktu na konkurencyjnych stronach.

Chcesz wiedzieć więcej? Dołącz do grupy I love logistics

 

 

 

 

 

 

 



Możesz śledzić wszystkie odpowiedzi do tego wpisu poprzez kanał .

Dodaj komentarz