Aniołki „Victoria’s Secret” przestają istnieć – czy to już koniec?
Amerykańska firma „Victoria’s Secret” ogłosiła, że kończy z „aniołkami” i kultem idealnego kobiecego ciała. Teraz będą promować „ciałopozytywność” i równouprawnienie płciowe. Do współpracy zaproszono nowe ambasadorki marki tzw. „Kolektyw Victoria’s Secret”. Będą one reprezentować różne typy urody pochodzenia i zawody.
„Kiedy świat się zmienił zbyt wolno reagowaliśmy, musimy przestać myśleć o tym czego chcą mężczyźni i myśleć o tym czego chcą kobiety”
„Victoria’s Secret” to działająca od 1977r. marka z bielizną, odzieżą i kosmetykami. Od 1995r. odbywały się słynne pokazy bielizny, które były ogromnym wydarzeniem w świecie mody i nie tylko. Podczas pokazu występowały największe gwiazdy muzyczne, modelki chodzące na wybiegu stały się „definicją piękna”, zostały nazwane „aniołkami”.
„Z dumą prezentujemy nową, ekscytującą platformę partnerską, stworzoną z myślą o kształtowaniu przyszłości Victoria’s Secret. Niezwykli partnerzy wyjątkowego pochodzenia, posiadający wyjątkowe pasje i zainteresowania będą z nami współpracować, abyśmy razem mogli tworzyć innowacyjne kolekcje produktów, fascynujące i inspirujące treści, opracowywać wewnętrzne programy dla pracowników oraz wspierać kobiety w ważnych dla nich kwestiach.”
Kobiety należące do „Kolektywu Victoria’s Secret”.
Eileen Gu – mistrzyni świata w narciarstwie dowolnym, rzeczniczka sportu młodych i kobiet, modelka
„Jestem zaszczycona, że mogę być częścią tak inspirującej grupy kobiet i współpracować z marką, która chce pozbyć się wszelkich barier i wykorzystuje swoją moc, by wspierać i wzrastać razem z kobietami na całym świecie. Mam nadzieję, że współpracując z VS Collective uda mi się jednoczyć i być inspiracją dla kobiet, dzieląc się moją historią i doświadczeniem. Mam ogromne szczęście będąc częścią tej zmiany.”
Adut Akech – emigrantka wspierająca zdrowie psychiczne, modelka
„Bycie częścią VS Collective to wyjątkowe wyróżnienie i jestem wdzięczna, że mogę być częścią grupy, która wspiera indywidualność.”
Amanda De Cadenet– dziennikarka, fotografka, założycielka girlgaze i rzeczniczka równości
„Wierzę, że prawdziwa zmiana pochodzi z wnętrza i że jako grupa równych ludzi możemy dokonać zmian w kulturze. Z radością przyjmuję możliwość bycia częścią grupy niesamowitych kobiet i wykorzystania mojej kreatywności, doświadczenia zawodowego, by godnie reprezentować kobiety, wspierać kierownictwo VS w ich misji wprowadzenia długotrwałych zmian.”
Megan Rapinoe– aktywistka LGBTQIA+, rzeczniczka równości płac, profesjonalna piłkarka
„Bardzo często czułam, że nie pasuję do wielu marek z branży mody i urody, więc jestem zachwycona, że mogę tworzyć przestrzeń, która jest miejscem dla WSZYSTKICH kobiet.”
Paloma Elsesser – rzeczniczka kobiecego ciała, twórczyni wspólnej społeczności, modelka
„Jestem podekscytowana współpracą z Victoria’s Secret w zakresie wspierania i celebrowania piękna i kobiecości.”
Priyanka Chopra Jonas – aktorka, producentka, przedsiębiorczyni
„Najbardziej ekscytuje mnie to, że nowi klienci oraz ci, którzy zawsze byli klientami Victoria’s Secret mogą poczuć, że to ich miejsce, do którego przynależą, a ich potrzeby są odpowiednio reprezentowane.”
Valentina Sampaio – aktywistka LGBTQIA+, aktorka, modelka
„Victoria’s Secret, jako globalna marka, zobowiązuje się do otwartości na osoby transpłciowe jak ja. Wspiera i umacnia WSZYSTKIE kobiety.”