Otwarcie nowego salonu Aryton

15 września 2010, dodał: Redakcja
Artykuł zewnętrzny

Modern Suspens i Gothic Glamour- uroczyste otwarcie nowego salonu marki Aryton

8 września 2010 roku, w środę po południu potrójną okazję świętowała polska marka Aryton. W eleganckich wnętrzach nowego salonu w Klifie zaproszeni goście mieli okazję przyjrzeć się bliżej kolekcji jesień- zima 2010/11, a także obejrzeć prapremierowy pokaz kolekcji wiosna- lato 2011.

Okazją do świętowania była też zmiana logo marki. Przejrzysta, lekka forma, połączona z rokiem założenia firmy odzwierciedla fakt, że Aryton jest nowoczesną firmą z doskonałymi 20-letnimi tradycjami. W kameralnym evencie wzięło grono modowych gości ze świata mody oraz showbusinessu, którzy przy lampce szampana podziwiali najnowsze trendy w wydaniu classic elegance. W spotkaniu wzięły udział m. in. Anna Dereszowska, Anna Popek, Marta Kuligowska, Paulina Kurzajewska, Alicja Resich Modlińska, Sylwia Gliwa, Katarzyna Montgomery.

Nostalgiczna nuta retro, połączenie różnych stylów, perfekcyjna forma, wszystko to tworzy wyraz współczesnej elegancji, którą z wielką klasą wyeksponowała w swoich kreacjach projektantka marki Aryton – Paulina Cierocka. Przy dźwiękach nastrojowej muzyki opowiadała o swoich inspiracjach i najnowszych trendach na wiosnę i lato 2011, jak również o bieżącej kolekcji jesienno – zimowej.

Aryton pokazał nam prawdziwie kobiece oblicze elegancji. Lekkie błyszczące tkaniny-jedwabie i nowoczesne rayony, satyny, szyfony. Ożywcze motywy takie jak koronki czy gipiury idealne zestawione z tkaninami żakietowymi.

W kolorystyce wyróżniał się kamel, to kolor szczególnie mocno eksponowany w tendencjach na sezon jesień/zima 2010/11. Występuje w okryciach wierzchnich, dzianinach, skórach, akcesoriach i wykończeniach. Jest więc nie tylko propozycją dla Pań gustujących w klasyce, ale „must have” kobiet oczekujących nowości. To prawdziwy hit, dlatego nie brakuje go również w kolekcji  marki Aryton – stanowi jeden z kolorów głównych i pojawia się we wszystkich liniach.

Spotkanie w nowym salonie Aryton rozpoczęło nowy etap w historii marki. Po 20 latach na rynku firma jeszcze bardziej zbliża się do kobiet, ich potrzeb i wymagań, tworząc coraz lepsze kolekcje dla aktywnych, nowoczesnych kobiet biznesu.

Autorka tekstu:
Marta Teodorowska