Kampania rozpoczyna się hasłem Życie jest jak mroczna opowieść. Może i niezbyt pozytywnie, ale na pewno tajemniczo i obiecująco. Sama sesja obfituje w prawdziwą przygody z modą. A wszytko to podczas jednej, mrocznej nocy…
Francuski dom mody Hermes od kilku sezonów stara się zaskoczyć swoich klientów kampaniami reklamowymi. Dom mody Hermes kontynuuje bajkową stylistykę kampanii reklamowych. Sesja kolekcji na jesień/zimę 2010/2011 przenosi nas w świat nocnych przygód.
Tajemnicza przygoda z modą pośród mglistych i chłodnych uliczek Londynu. Stylizacja subtelnie wiktoriańska ze zdecydowaną przewagą czerni. Zdjęcia sprawiają wrażenie jakoby mgła wydobywała się z bruku. Modelki podróżujące na grzbietach koni prezentują kolejne propozycje z kolekcji. Główną rolę odgrywa jedna z topowych modelek – Constance Jablonski, która jako nocna złodziejka kompletuje zdobycze Hermesa. Cała ubrana na czarno poluje na akcesoria Hermes. Łowi torebki z fontanny, łapie apaszki i kradnie czarną Kelly. W ten sprytny pomysł udało się pokazać akcesoria z których słynie ten francuski dom mody.
Constance w strojach z kolekcji ready to wear prezentuje się bardzo kobieco. Modelka ubrana w skórzane kostiumy ,momentami podobna jest do Kobiety Kot czy Sherlocka Holmesa. Kobieta według projektanta na nadchodzący sezon powinna mieć męską sylwetkę. Widać to w krojach ubrań, które wyglądem przypominają rzeczy wyjęte z szafy gentelmana. Głównym surowcem, z którego uszyte są ubrania jest czarna i brązowa skóra. Występuje ona pod postacią spodni, kurtek, płaszczy i spódnic. Oprócz tego mamy wełniane i flauszowe okrycia wierzchnie, spódnice i bluzki pokryte wzorem w cętki, a także spódnice i płaszcze przypominające swoją formą ptasie opierzenie.
Piękne torebki, chusty i biżuteria warte są złamania ogólnie przyjętych zasad, aby tylko je zdobyć. W kolekcji dominuje skóra, która idealnie układa się na ciele oraz ma specyficzny połysk. Dopasowane ubrania oraz kamizelki łączą w sobie kobiecość z pierwiastkiem męskim. Uwagę przykuwają meloniki, które już od początku lata, są ciekawą alternatywą w stosunku do tradycyjnych kapeluszy w stylu panama. Do tego ciężkie buty na styl neo-grungowy.
Obcisłe rurki i kombinezony, które jeszcze długo będą utrzymywać się na silnej pozycji. Drapieżna biżuteria z rockowym pazurem idealnie komponuje się z teksturą ubrań Hermesa. Ćwieki i łańcuchy dyskretnie przyczepione do spodni i kamizelek dodają wyrazistości i charakteru. Męski wygląd kolekcji zostaje podkreślony poprzez kapelusze, cylindry i meloniki. Nieodłącznym uzupełnieniem strojów są długie parasole dodające elegancji. Nie zapomniano również o kultowych jedwabnych chustach Hermes, które jak zwykle zdobione są fantastycznymi wzorami.
W kolekcji można zaobserwować inspiracje hiszpańskie oraz neo-folkowe, zwłaszcza w postaci aplikacji i nadruków na chustach oraz krawatach. Dla mężczyzn Hermes proponuje ciekawe podwójne koszule, uszyte z dwóch różnych odcieni materiałów.
Wśród propozycji nie zabrakło grochów i subtelnych pasteli. Musimy przyznać, że kampania reklamowa prezentuje się niezwykle ciekawie. Sesja utrzymana w klimacie owianym tajemnicą to doskonały pomysł. Silne i klarowne projekty idealnie pasują do lekko mrocznej stylizacji.
Czarna, mistyczna kampania Hermes to jedna z najlepszych reklam nadchodzącego sezonu. Luksusowa marka po raz kolejny wyróżniła się humorem. Po raz kolejny odeszła od tradycyjnej stylistyki kampanii reklamowych i doskonale rozegrano prezentację dodatków. Przygodowy klimat zdjęć wprowadza nas w zupełnie inny świat. Zdjęcia intrygują, a historia wciąga. Szkoda, że nie powstał film reklamowy na którym moglibyśmy obejrzeć przebieg nocnej przygody Constance.
Marka: Hermes
Modele: Constance Jablonski, Jonas Mason
Fotograf: Paolo Roversi
Dodała: Marta