Od archiwalnych tekstur i haftowanych detali po kultowe wzory – kolekcja GAP x Sean Wotherspoon

9 listopada 2023, dodał: Redakcja
Artykuł zewnętrzny

Kolorowe kurtki, bluzy z kapturem i jeansy z oryginalnym nadrukiem  – GAP wypuszcza nową kolekcję GAP x Sean Wotherspoon. To nowa odsłona globalnej współpracy marki z cenionym amerykańskim artystą, kolekcjonerem i projektantem mody, Seanem Wotherspoonem. Limitowana kolekcja, na którą składa się siedem produktów, nawiązuje do krojów i kolorów kultowych ubrań GAP i na nowo odkrywa bestsellerowe ikony marki, prezentując świeże i unikalne podejście Seana do projektowania. 

Jako znany projektant mody i wieloletni fan marki, którego matka pracowała w sklepie GAP w latach 90., Sean Wotherspoon wraz z marką stworzył limitowaną kolekcję, która prezentuje kultowe ubrania GAP w nowoczesnym wydaniu. Sean Wotherspoon to amerykański projektant mody, przedsiębiorca i influencer, który zdobył ogromną popularność w świecie streetwearu i mody vintage. Jego pasja do mody oraz niekonwencjonalny i oryginalny styl sprawił, że z dnia na dzień stał się ikoną mody streetwearowej.

Wraz z marką GAP Sean Wotherspoon stworzył limitowaną kolekcję, inspirowaną największymi kolekcjami GAP oraz ulubionymi niezbędnikami projektanta z archiwów amerykańskiego brandu. Kolekcja GAP x Sean Wotherspoon obejmuje siedem elementów, z których każdy został starannie dobrany, by zaspokoić różnorodne gusta fanów marki – nie brakuje tam tekstur w stylu vintage i  haftowanych detali po kultowe wzory i tak charakterystyczny, nostalgiczny urok marki GAP. Wszystkie produkty nawiązują do mody streetwearowej, a cała kolekcja obejmuje: bluzę z kapturem z logo, dżinsową kurtkę, sztruksową czapkę z daszkiem, kurtkę anorak, dwustronny rozpinany sweter oraz koszulki z ciekawymi grafikami.

 „Gdy dorastałem dwustronna kurtka nylonowa szczególnie przykuwała moją uwagę  – często widziałem w niej mojego tatę, ale równie często wyróżniała się na manekinie w sklepie GAP, gdzie pracowała wówczas moja mama. Wiedziałem, że to ubranie, które kiedyś wezmę na warsztat”, mówi Sean Wotherspoon.

Limitowana kolekcja GAP x Sean Wootherspoon to największa jak dotąd współpraca odzieżowa projektanta: “Jestem zaszczycony, że mogę korzystać z platformy GAP, aby inspirować kolejne pokolenie kreatywnych umysłów i naprawdę bronić tego, co znaczy być w dzisiejszych czasach oryginalnym artystą”. Kolekcja GAP x Sean Wootherspoon to bestsellerowe ikony GAP w nowej odsłonie, które prezentują świeże i unikalne podejście Seana do projektowania. Tak powstała kolekcja, która jest idealną mieszanką nostalgii i modernizmu dosłownie w każdym ściegu: “Chciałem połączyć niektóre z moich ulubionych klasyków GAP, koncentrując się na jakości, fakturze i kolorze” – powiedział Sean Wotherspoon.

Kolekcja GAP x Sean Wotherspoon oficjalnie dostępna w Polsce już w połowie października na oficjalnej stronie ww.gap.pl.

Uruchom aparat w telefonie, skieruj obiektyw na kod QR, kliknij wyświetlony adres, aby pobrać aplikację GAP+ na telefon.

* * *

O marce

Gap – współczesny amerykański optymizm

Założona w San Francisco marka Gap powstała z myśli i koncepcji idealizmu. To tam, w 1969 roku Don i Doris Fisher otworzyli pierwszy, jedyny w swoim rodzaju sklep, który miał sprostać potrzebom wielu pokoleń i zniwelować lukę między nimi. W ten sposób stworzyli markę, która łączy pokolenia poprzez kultowy styl. Marka jest pomysłodawcą i promotorem wyjątkowo optymistycznego wyczucia amerykańskiego stylu, który wypełnia luki między jednostkami, pokoleniami i kulturami. Tam, gdzie klasyczne sylwetki są kultowe. Tam, gdzie trwa rzemiosło i jakość. Gdzie kwitnie indywidualność, a integracja pobudza kreatywność. Tam, gdzie robi się coś więcej niż sprzedaje ubrania – Gap kształtuje kulturę i umacnia swój sukces dziedzictwem zakorzenionym w denimie.

Gap aktywnie angażuje się również w działalność na rzecz środowiska. Każdego dnia przybliża się do założonego celu tworzenia trwałych zmian, wzbogacania społeczności i bycia lepszym dla obecnego i kolejnych pokoleń. Marka wierzy, że powinna być siłą napędową dobra, dlatego też projektuje odzież i akcesoria z lepszych materiałów oraz stara się wywierać pozytywny wpływ na ludzi i planetę. Opierając się na idealizmie, Gap jest orędownikiem indywidualności, pionierem inkluzywności, twórcą kultury, siłą dobra i wyznawcą możliwości.