Marka Lubisie startuje z nową komunikacją, której celem jest promowanie krótkiej listy składników w recepturze produktów. Od teraz na opakowaniach ciastek, obok komunikatów podkreślających brak barwników, sztucznych aromatów czy substancji konserwujących, będzie znajdować się dodatkowo lupka z czytelnymi i intuicyjnymi piktogramami informującymi o prostych składnikach takich jak jajko, mleko i mąka. Pyszny smak, mały format i zabawne misiowe kształty, które pokochali najmłodsi konsumenci, pozostają niezmienne.
Wybierając przekąski dla dzieci, rodzice zwracają szczególną uwagę, aby były one produkowane ze składników najwyższej jakości. Lubisie to przekąska, która idealnie odpowiada na tę potrzebę. Aby informacja o ich prostej recepturze była jasna i czytelna, producent zdecydował się na wprowadzenie lupki ze składnikami na wszystkich opakowaniach wspomnianych ciastek. Równocześnie, marka wzmocniła także przekaz pozostałych benefitów. Istotnym elementem nowej szaty graficznej jest informacja o tym, że Lubisie są wypiekane (a nie smażone). Na przodzie opakowań wciąż będą znajdować się także niedawno wprowadzone hasła „tylko naturalne aromaty” oraz „bez barwników i substancji konserwujących”.
Rodzice z całą pewnością docenią skład ciastek Lubisie. Z kolei najmłodsi konsumenci pokochają je za wyjątkowy smak, mały format i zabawne misiowe kształty.
Zmiany są elementem globalnej strategii producenta, Mondelēz International, związanej z misją, aby oferować odpowiednie przekąski na odpowiednią chwilę wyprodukowane w odpowiedni sposób.
Mondelez Polska sp. z o.o. jest wiodącą̨ firmą branży spożywczej w Polsce, od 27 lat obecną na naszym rynku. Zatrudnia blisko 4600 pracowników i jest liderem na rynku czekolady i ciastek markowych w Polsce1. Bogata oferta firmy obejmuje znane marki kategorii przekąsek, takie jak: czekolady: Milka i Alpen Gold, wafelki Prince Polo, batony 3BIT, ciastka: Milka, OREO, belVita, Petitki, Lubisie, Delicje, San, Łakotki oraz cukierki i gumy Halls. Mondelez Polska jest częścią rodziny firm Mondelēz International, Inc. Pod zmienioną nazwą (dawniej Kraft Foods) funkcjonuje w Polsce od 2013 r.