Torby papierowe – „eko” alternatywa wobec foliowych reklamówek

21 sierpnia 2018, dodał: Redakcja
Artykuł zewnętrzny

Jeszcze parę dekad temu wydawało się zupełnym hitem korzystanie z wygodnych i modnych wówczas woreczków robionych z folii. Ich zaletami są przede wszystkim praktyczność zastosowania i możliwość wykorzystania ich wielokrotnie. Niestety jednak, mimo kilku plusów tej kategorii reklamówek, warto również wspomnieć o minusach, a w tym o sztuczności owych opakowań, co tym samym wiąże się z zanieczyszczaniem środowiska. Dużo lepszym wariantem wobec klasycznych foliowych torebek okazują się przywracane obecnie do łask konsumentów warianty papierowe.

Równie dobre w użytkowaniu

Jeżeli wyposażymy się w solidnej produkcji torbę z papieru, która będzie porządnie i dokładnie wykonana, tak jak przykładowo te od firmy internetowej Flasz, mamy sposobność uzyskania równie trwałego opakowania, co to wykonane z folii. To skuteczna forma transportowania zakupów, ale też i świetna alternatywa dla tych, którzy szukają czegoś, w czym mogliby przechowywać akcesoria biurowe, czy dokumenty. Co więcej, torby papierowe mogą pełnić funkcję gadżetu reklamowego, a co za tym idzie nadają się jako opakowania materiałów pokonferencyjnych czy firmowych prezentów okolicznościowych.

Mnogość możliwości

Wystarczy wejść na stronę sklepu Flasz, który specjalizuje się w dystrybucji m.in. toreb papierowych, aby dostrzec, jak wiele jest wariantów tego rodzaju opakowań. W grę wchodzą zarówno modele zróżnicowane kolorystycznie, ale też i konstrukcyjnie. Na przykładzie wspomnianego serwisu – klient ma do wyboru torby papierowe z uchwytem, w tym płaskim bądź skręcanym – białe bądź brązowe, lakierowane – także z uchwytem skręcanym czy też z uchwytem sznurkowym oraz laminowane. Wszystkie one są eleganckie, bardzo wygodne w noszeniu, możliwe do nabycia w rozlicznych wymiarach i co najważniejsze- ekologiczne. Rozkładają się one nie setki lat, a kilka miesięcy. Ponadto, można je przeznaczyć na recykling.

Pomysłowe rozwiązania

Wybór toreb z papieru polecany jest również osobom, które prowadzą własną działalność gospodarczą i dla jakich istotna jest promocja. Wydaje się to mało prawdopodobne, aby za sprawą tak banalnych gadżetów jak opakowanie, w większym czy mniejszym stopniu wpłynąć na kogoś, działając jak klasyczna reklama, a jednak. Jak najbardziej jest to prawdą. Wystarczy, że u usługodawców typu Flasz zamówimy torby papierowe z logo danego podmiotu czy też jego symboliką. Taki prosty ruch marketingowy sprawia, że z pozoru banalna torba za parę złotych staje się niesamowicie skutecznym i przy tym praktycznym w zastosowaniu nośnikiem reklamowym.