Czarne herbaty TEEKANNE debiutują w nowej odsłonie!

Avatar photo
24 listopada 2016,
dodał: Redakcja
Artykuł zewnętrzny

Wraz z rozpoczęciem sezonu herbacianego marka TEEKANNE rozpoczęła proces wprowadzania na półki sklepowe produktów w nowej, odświeżonej szacie graficznej. Największe zmiany dotyczą opakowań herbat czarnych, które jeszcze w tym miesiącu zadebiutują w sprzedaży.

teekanne_black-new
Nowy design, najlepszy smak! Odświeżona odsłona opakowań czarnych herbat TEEKANNE nawiązuje do tradycyjnego, brytyjskiego designu. Na każdym pudełku konsumenci znajdą nie tylko skład poszczególnych mieszanek, ale także krótką historię o każdej specjalności. Po odświeżeniu designu, każdej herbacie czarnej odpowiada nowy kolor: Earl Grey – czarny, Gold – złoty, English Breakfast – czerwony, a Assam – zielony. Wszystkie łączy zastosowanie w projekcie fragmentów map, nawiązujących do podróży do herbacianych zakątków świata. Dodatkowo, na każdym opakowaniu wyeksponowana została informacja, że wszystkie mieszanki herbaty zostały starannie wyselekcjonowane z najlepszych plantacji.

– Nowy design herbat czarnych został wprowadzony po to, by konsumenci mogli jeszcze łatwiej rozróżnić poszczególne mieszanki i wybrać swoją ulubioną specjalność. Dzięki zmianie wizerunków, nawiązującej do brytyjskich projektów, produkty będą nie tylko lepiej widoczne na sklepowych półkach, ale również, już od momentu pierwszego kontaktu z klientem, będą przywoływały skojarzenia z tradycją celebrowania chwil przy filiżance herbaty – mówi Joanna Fijałkowska, Trade Marketing Specialist TEEKANNE. Mamy nadzieję, że nowe, eleganckie opakowania przyciągną uwagę konsumentów, którzy do tej pory nie mieli okazji spróbować wszystkich czarnych herbat TEEKANNE – dodaje.

TEEKANNE. Tak smakuje czarna herbata Aktualnie w portfolio TEEKANNE dostępnych jest łącznie kilkanaście czarnych herbat. Oprócz flagowego produktu marki, herbaty Earl Grey, dostępnej także w wersji z dodatkiem cytryny (Earl Grey Lemon), na rynku polskim kupić można mieszanki Assam, English Breakfast i Gold. Earl Grey, Earl Grey Lemon i Gold występują zarówno w opakowaniu z 20 i 100 torebkami. Natomiast herbaty English Breakfast i Assam występują tylko w większym opakowaniu.
Herbaty czarne w odświeżonej szacie graficznej pojawią się na sklepowych półkach jeszcze w listopadzie br. Już teraz konsumenci mogą znaleźć w sieciach nowe wizerunki herbatek owocowych.

 

 

 

 

 



Preferencje plików cookies

Inne

Inne pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.