RUSZYŁA KAMPANIA reklamowa KRETA!

25 marca 2016, dodał: DesignPR
Artykuł zewnętrzny

kret_logoKRET, marka Firmy Global Cosmed Group,  od 38 lat na rynku, wystartowała z nową kampanią reklamową żeli do WC. Działania mają na celu przybliżenie konsumentom asortymentu środków do toalet, gdyż Kret to lider rynkowy w kategorii udrażniaczy i z nimi jest kojarzony. Ruszyły już billboardy sponsorskie, spoty vod 30’’ oraz strona internetowa www.kret.eu.

W marcu 2016 roku rozpoczęła się kampania promocyjna marki Kret, która potrwa  do końca b.r. Kampania obejmuje  reklamę  żeli do WC w telewizji – billboard sponsorski przed wybranymi programami  stacji głównych TVN, Polsat i stacji tematycznych TVN oraz w Internecie, szczególnie na kanałach video (player.pl, vod.pl
i serwisach grupy Onet). Dodatkowo działania wesprze kampania display na kobiecych i wnętrzarskich serwisach tematycznych i w sieci GDN.

Głównym kanałem komunikacji z konsumentami jest nowa strona internetowa marki www.kret.eu. Nowoczesny serwis to nie tylko przedstawienie pełnej gamy produktów marki Kret, to również sprawdzone porady, ciekawostki i 38 lat rynkowej historii. To baza ekspertów, zbiór wiedzy na temat higieny i czystości w domu. Nowa strona oferuje informacje i poradnictwo, ale również buduje społeczność. W tym celu zostało stworzone miejsce porad, w które marka zaangażuje konsumentów i dzięki którym pozna lepiej ich potrzeby. Strona przewiduje aktywizację konkursową konsumentów. Pierwszy ogólnopolski konkurs „KRET PORADZI” wystartował 15go marca.  Do wygrania jest sprzęt AGD i zestawy do sprzątania. Szczegóły na stronie internetowej www.kret.eu

Za obsługę kampanii i zakup mediów odpowiedzialny jest Dom Mediowy Intermedia  www.dmintermedia.pl.