Orzeźwienie w owocowych barwach…

Avatar photo
18 listopada 2009,
dodał: Redakcja
Artykuł zewnętrzny

Żurawina kopiaPomarańcza kopiaZdjęcie Winogrono

Firma Barwa stworzyła nową, orzeźwiającą linię kosmetyków Frutto Fresco, łączącą w sobie moc trzech owoców: żurawiny, zielonych winogron i pomarańczy. Przeznaczone do codziennej pielęgnacji produkty przynoszą owocową świeżość, która pozytywnie nastraja i pobudza do działania. Naturalne właściwości owoców i aktywne składniki zawarte w serii wpływają na dobrą kondycję skóry, powodując jej ujędrnienie, nawilżenie i ożywienie.

Pierwszym produktem linii Frutto Fresco jest żel pod prysznic i do kąpieli dostępny w trzech kolorowych odsłonach: żurawina z imbirem, zielone winogrono z kompleksem nawilżającym i pomarańcza   z guaraną. Gama owocowych kosmetyków zostanie rozszerzona o mydła oraz balsamy do ciała.

www.barwa.com






Preferencje plików cookies

Inne

Inne pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.