Zapach Twojej firmy – własna marka perfum

27 października 2023, dodał: Redakcja
Artykuł zewnętrzny

Myślałeś o tym czym wyróżnić się spośród konkurencji? Twoje produkty są unikatowe, ale chciałbyś czegoś więcej? Marzysz, by ktoś stworzył zapach tylko dla Ciebie? Trafiłeś idealnie!

perfumy kwiatowe

Własna marka bez rozpoczynania produkcji?

Zanim przejdziemy do szczegółowego opisu procedury tworzenia własnej marki perfum, kilka słów na temat samego zagadnienia. Tworzenie własnej marki, czyli tzw. private label odnosi się do produktów, które są wytwarzane przez jedną firmę, ale sprzedawane pod marką innej. W praktyce oznacza to, że detalista zakupuje produkt od producenta i sprzedaje go pod własną marką.

Jednym z głównych powodów, dla których marki decydują się na produkty private label, jest możliwość osiągnięcia wyższych marż. Ponieważ kupują oni produkty bezpośrednio od producentów, często w dużych ilościach, w konsekwencji sprzedają je pod własną marką, zazwyczaj ustalając ceny tak, aby uzyskać wyższą marżę.

Ponadto tworząc private label marka ma możliwość kontrolowania jakości, opakowania i specyfikacji produktu. Tym samym firmy mogą dostosowywać produkty do potrzeb i preferencji swoich klientów.

Własna marka perfum przede wszystkim jednak pozwala wyróżnić się na tłocznym rynku pośród konkurencji. Właściwie zaprojektowane i promowane produkty, mogą stać się kluczowym elementem tożsamości marki.

Warto zwrócić również uwagę na fakt, że produkty private label są niesamowicie istotne w budowaniu lojalności klientów. Prosty przykład – klienci, którzy polubią dany produkt w tym przypadku zapach, będą chcieli i musieli wrócić do konkretnego sklepu, aby go ponownie zakupić.

Perfumy lane na miarę

Własna marka perfum może okazać się idealnym rozwiązaniem dla firm chcących wprowadzić niebanalne rozwiązania w prowadzeniu swojej działalności. Jeśli szukasz doświadczonego producenta perfum z 25-letnim doświadczeniem na rynku perfumiarskim – trafiłeś idealnie. Na stronie perfumy-aurora.pl znajdziesz szczegóły dotyczące współpracy i kontakt do nas.

Jednak zanim zaczniemy – poniżej postaramy się odpowiedzieć na wszelkie, mogące nurtować Cię, pytania w tym temacie.

Może wydawać Ci się, że stworzenie własnej marki perfum jest bardziej skomplikowane i problematyczne niż np. zakup gadżetów reklamowych takich jak smycze, breloki, czy kubki z naszym logo. I odpowiadamy – owszem jest! Dlatego warto tę czynność zlecić specjalistom, czyli nam. Twoja aktywność wtedy zależy tylko od Ciebie – możesz zaufać nam na każdym etapie tworzenia private label – od wyboru mieszanki zapachowej, po wygląd gotowego produktu. Możesz również brać czynny udział na każdym etapie tworzenia Twojej własnej marki perfum.

perfumy

Pierwszym krokiem zawsze będzie wybranie zapachu – chętnie przyjmiemy wskazane przez Ciebie inspiracje zapachowe perfum, które dostępne są już na rynku. Możemy również zaproponować Ci perfumy, które już mamy w swojej ofercie i na ich bazie próbować stworzyć zapach idealny Ciebie.

W kolejnym etapie przyjdzie czas na wybór pojemności flakoników, ich wyglądu, zaprojektowania etykiety i określenia opakowania. Warto zwrócić uwagę na design, gdyż z doświadczenia wiemy, że to co ładnie wygląda, chętniej jest kupowane i doceniane przez klientów. W ofercie posiadamy standardowe flakoniki o pojemności 100 i 50 ml, mniejsze 15 ml i jednomililitrowe próbki zapachów. Co nas wyróżnia i jest warte uwagi – perfumy w pojemności 15, 10 i 5 ml, które występują również w wersji roll-on. Jest to niezwykle praktyczne rozwiązanie, które stanowi idealną alternatywę dla perfum z atomizerem. Aplikacja perfumy jest niezwykle dyskretna, praktyczna i oszczędna, gdyż nie wymaga rozpylania ekstraktu w powietrzu. Idealny gadżet reklamowy Twojej firmy!

Perfumy już prawie gotowe

Po wyborze zapachów, flakonów, pojemności i etykiet, przychodzi czas na zastanowienie się nad wyglądem opakowania perfum. Nasi specjaliści są gotowi zaprojektować dla Ciebie niemal wszystko. Pytanie jednak czego tak naprawdę oczekujesz? Czy perfuma, którą tworzymy ma być sprzedawana jako Twój produkt, na którym po prostu chcesz zarobić? A może ma być to nośnik reklamy, gadżet służący do promocji Twojej firmy, który chcesz ofiarować stałym, lojalnym klientom? To kluczowe pytania które musimy rozważyć właściwie jeszcze na początku naszej współpracy. Dlaczego? Po pierwsze – gdy produkt ma być sprzedawany pod Twoim logo, opakowanie jest niezwykle istotne. Nie oszukujmy się – kupujemy oczami. Wprawdzie jeśli zamierzasz sprzedawać produkt stacjonarnie, nasz zapach się obroni, bo klient będzie mógł sam sprawdzić z czym ma do czynienia, opakowanie nie jest tu aż tak istotne. Inaczej sprawa wygląda gdy oferujemy perfumy on-line, przez sklep internetowy, na aukcjach sprzedażowych lub podczas transmisji. Wtedy tylko słowa mogą opisać zapach, a wygląd flakonu lub opakowania przyciąga uwagę ewentualnych nabywców. Nie można wówczas potraktować wyglądu opakowania perfum drugorzędnie, a co najmniej na równi z wyborem jego zapachu. Warto zwrócić uwagę również na fakt, że im ładniejszy wybierzemy flakonik, im lepiej wkomponujemy logo firmy na jego etykiecie, tym bardziej będzie spełniał on swój reklamowy cel. Nic nie stoi na przeszkodzie, by był on wyeksponowany na toaletce u klienta, bądź w gablocie wśród innych perfum. Jeśli etykieta z logo będzie oryginalna, rzucająca się w oczy, a całość zostanie wykonana estetycznie i na wysokiej jakości produktach, z pewnością klienci będą chcieli wrócić do was i do zapachu oferowanego przez waszą firmę.

perfumy

Co ważne – w naszej firmie każdy klient traktowany jest indywidualnie. Ostateczna cena i konkretna oferta współpracy, może zostać wysłana dopiero po wstępnej rozmowie, w której określisz swoje oczekiwania, wymagania i preferencje. Na ostateczny koszt składać się będzie m.in. ilość zamawianych produktów, ich wygląd, opakowanie, czas realizacji. Jesteśmy w stanie stworzyć konkurencyjną ofertę, która pozwoli Ci się wyróżnić i zaskoczyć czymś niespotykanym. Szczegóły współpracy poznasz kontaktując się z naszymi specjalistami.