Yealink i 3CX nawiązały współpracę strategiczną | Wszystko dla zdrowia i urody, porady kulinarne Uroda i Zdrowie - serwis nie tylko dla kobiet!

Yealink i 3CX nawiązały współpracę strategiczną

25 września 2013, dodał: PrestigePR
Artykuł zewnętrzny

file1380107619

KONTEL, dystrybutor telefonów IP Yealink w Polsce ma przyjemność poinformować o zawarciu długofalowej współpracy partnerskiej pomiędzy Yealink i 3CX.

3CX – producent wielokrotnie nagradzanego rozwiązania Windows VoIP PBX 3CX Phone System i systemu do zarządzania rozwiązaniami mobilnymi 3CX Mobile Device Manager, oraz firma Yealink, plasująca się w pierwszej piątce światowych dostawców telefonów SIP, ogłosiły, że podjęły partnerstwo strategiczne, które zapewni ścisłą współpracę między tymi dwoma firmami, oferującymi najwyższej klasy rozwiązania Unified Communications.

Dzięki konsoli 3CX Management Console wysoko cenione na rynku biznesowym telefony IP marki Yealink będą łatwo integrowalne (plug and play) z rozwiązaniami 3CX, umożliwiając zdalne zarządzanie i aktualizację oprogramowania.

Integracja CTI – maksymalizacja wydajności

Zawarta umowa strategiczna przyniosła także całkowitą integrację CTI. Rozwiązanie  pozwala użytkownikom systemu 3CX Phone System V12 kontrolować telefony Yealink IP z pulpitu ich komputerów, co przekłada się na wzrost wydajności pracy. Do tej pory integracja CTI wymagała drogich i trudnych w obsłudze rozwiązań PBX.

Więcej niż standardowa współpraca PBX i telefonu IP

-Partnerstwo Yealink z 3CX gwarantuje pełną współpracę produktów, co daje duży komfort zarówno partnerom wdrażającym te rozwiązania, jak i klientom – stwierdziła Maria Gołębiewska, Yealink Product Manager w KONTEL. Wszystkie nowe produkty są dokładnie testowane i zatwierdzane przez 3CX przed ich wprowadzeniem. Pozwala to wyeliminować problemy z kompatybilnością w czasie korzystania z telefonów IP Yealink z systemem 3CX Phone System.

-Mamy przyjemność ogłosić nowe strategiczne partnerstwo z Yealink. Firma Yealink jest cenionym dostawcą telefonów IP i dzięki tej współpracy możemy zaoferować naszym wspólnym klientom najnowocześniejsze rozwiązanie Unified Communication będące połączeniem najwyższej klasy technologii PBX i uznanych telefonów IP – powiedział Nick Galea, Dyrektor Generalny 3CX. Zarówno Yealink, jak i 3CX mogą teraz szybciej wprowadzać innowacyjne rozwiązania i zaoferować ulepszoną zintegrowaną platformę telefoniczną, z korzyścią dla klientów i partnerów.

– 3CX jest wiodącym producentem PBX i nasze partnerstwo z tak utytułowaną firmą ma kluczowe znaczenie dla naszego rozwoju – powiedział Stone Lu, Wiceprezes Yealink. – Ta nowa ekscytująca współpraca z 3CX jest potwierdzeniem zaangażowania Yealink w działania zmierzające do zapewnienia prostego w obsłudze VoIP i dostarczanie w przyszłości naszym wspólnym klientom na całym świecie znacznie więcej możliwości komunikacyjnych. Nasi międzynarodowi klienci i partnerzy z pewnością będą czerpać korzyści z sukcesu, jaki przyniesie nasze nowe partnerstwo z 3CX.

Autor: KONTEL

Dodatkowe informacje: www.yealink.pl



Możesz śledzić wszystkie odpowiedzi do tego wpisu poprzez kanał .

Dodaj komentarz


FORUM - bieżące dyskusje

Jak stawiać granice innym ludziom?
Niektórzy obawiają się, że sztywne ustalenie granic pozbawia szansy na bliską relację, ale...
Błędy w komunikacji - 12 zdań, któr…
Czego nie mówić będąc w związku? 1. Nie masz nic do gadania. Chodzi o wszystkie zdania ograniczające...
Jedzenie, które zmniejsza ryzyko ch…
Nowe badania opublikowane w czasopiśmie "BMC Medicine" przekonują, że jedząc orzechy zamiast jajek możemy...
Podwyżka renty socjalnej
Sejm zajmuje się projektem podwyżki renty socjalnej. Świadczenie ma wzrosnąć aż trzykrotnie! Dzięki...