W miniony piątek (22.11) w warszawskiej Soho Factory odbył się wyjątkowy pokaz kolekcji „7 życzeń”, obchodzącego 13-te urodziny wspólnej pracy, duetu projektantów Paprocki & Brzozowski. Głównym partnerem wydarzenia była firma HTC, w pomysłowy sposób łącząc technologię z modą, czarnym kotem i pechową 13-tką.
Ulubieni projektanci polskich gwiazd, jak popularnie zwykło nazywać się Marcina Paprockiego i Mariusza Brzozowskiego, w kolekcji wiosna-lato 2014 postawili zarówno na stroje wieczorowe jak i na sportową elegancję. Goście piątkowego pokazu zobaczyli także projekty z przekornymi nadrukami – czterolistną koniczyną, czarnym kotem czy napisem „13-who cares”. W ten sposób projektanci chcieli odczarować pechową trzynastkę.
Kulminacyjnym punktem był tort od firmy HTC, na którym nie mogło zabraknąć czarnego kota. Życzę Wam, aby te 7 życzeń spełniło się jak najszybciej a czarny kot o zielonych oczach przyniósł szczęście i inspirację w pracy nad kolejną, przepiękną kolekcją -powiedziała Agata Cichowicz, dyrektor marketingu, składając projektantom życzenia w imieniu HTC Polska.
Motywem przewodnim wydarzenia był właśnie czarny kot z zielonymi oczami w kolorze logotypu HTC, z których wydobywały się przeszywające przestrzeń hali SohoFactory zielone lasery. To właśnie zza głowy kota wychodziły modelki prezentujące najnowszą kolekcję duetu. Finałem pokazu był występ Wandy Kwietniewskiej. Wokalistka zespołu Wanda i Banda wykonała piosenkę z popularnego serialu „7 życzeń”, świetnie wpisując się w klimat tego wieczoru.
Na wybiegu, poza ukochaną przez Paprockiego&Brzozowskiego czernią i bielą, nieprzypadkowo królowały intensywne odcienie kobaltu. Kolor ten prezentuje się świetnie nie tylko na wybiegu, co udowadnia jeden z modeli HTC One w kolorze Vivid Blue świetnie komponujący się z kobaltową barwą sukni.