MatchYourFlow – nowa marka Phlov by Anna Lewandowska

18 lipca 2022, dodał: Redakcja
Artykuł zewnętrzny

MatchYourFlow – nowa kampania wizerunkowa

marki Phlov by Anna Lewandowska

 

Marka naturalnych i wegańskich kosmetyków Phlov by Anna Lewandowska rozpoczęła działania wizerunkowe z nową kampanią pod hasłem #MatchYourFlow. Jej celem jest przypomnienie, że multizadaniowe produkty marki idealnie dopasowują się do rytmu życia i potrzeb skóry każdej kobiety. Dla wzmocnienia tego przekazu, do udziału w kampanii Anna Lewandowska zaprosiła cztery kobiety, z którymi łączą ją wyjątkowe relacje.

Kampanię #MatchYourFlow zrealizowano w przepięknej scenerii malowniczej Majorki. To właśnie tam powstał wyjątkowy materiał filmowy, w którym poznajemy pięć kobiet. Każda z nich ma własną, wyjątkową historię, zainteresowania i temperament. Łączy je radość z przebywania razem oraz to, że są dla siebie źródłem inspiracji i wsparcia.

W ten klimat doskonale wpisują się produkty marki Phlov, które dzięki starannie dobranym składnikom idealnie dostosowują się do zmieniającego się trybu życia i potrzeb kobiecej cery, jednocześnie dając dużą przyjemność stosowania.

Drugą odsłoną kampanii jest video testimonial, w którym bohaterki zdradzają sekrety swojej codziennej pielęgnacji. Opowiadają, bez których kosmetyków Phlov nie wyobrażają sobie dbania o siebie. Ich odpowiedzi doskonale oddają ducha kampanii: #WeAreMatch! to idealne wsparcie skóry na Twoich własnych zasadach, które dopasowuje się do Ciebie!

– Każdy z nas ma bardzo indywidualne potrzeby jeśli chodzi o pielęgnację, a kosmetyki powinny jak najlepiej na nie odpowiadać. Przystępując do pracy nad marką Phlov chciałam stworzyć produkty, które będą wspierać skórę zgodnie z tym czego w danym momencie potrzebuje. Dlatego bardzo się cieszę, że w kampanii #MatchYourFlow podkreślamy ten istotny aspekt, że nasze kosmetyki są multizadaniowe, ale też przypominamy, że dbanie o siebie jest po prostu przyjemne mówi Anna Lewandowska, dyrektor rozwoju marki Phlov.

W kampanii, obok Anny Lewandowskiej,dyrektor rozwoju marki Phlov,wystąpiły: Ola – pełna energii medalistka Mistrzostw Polski i Europy w karate, Katrin – inspirująca reprezentantka Polski i mistrzyni świata w karate, Marta –aktywna mama i współwłaścicielka marki odzieżowej oraz Kasia – wokalistka i producentka, zarażająca pozytywnym vibem, zwyciężczyni konkursu na Phlov Girl, zorganizowanego przez markę w mediach społecznościowych.

 

Realizacją kampanii zajęli się Piotr Smoleński, Bartosz Czachorowski i Michał Gołasiewicz – DOM TRZY.O makijaż zadbała Patrycja Dobrzeniecka, o fryzury – Marylka Duda, a stylizacje przygotowała Karla Gruszecka. Zdjęcia wykonała Dorota Szulc. Efekty kampanii zobaczymy na kanałach digitalowych (FB, IG, TikTok, youtube) oraz w kampanii display. Za zakup mediów odpowiada SalesTube.

Phlov to polska marka ekologicznych, wegańskich i nietestowanych na zwierzętach kosmetyków, założona w 2019 roku przez Annę Lewandowską, wielokrotną medalistkę mistrzostw świata, Europy i Polski w karate, businesswoman, dietetyczkę i trenerkę. Nazwa marki pochodzi od słowa flow – czyli uczucia, które towarzyszy nam przy wykonywaniu ulubionej czynności. To oderwanie od problemów codzienności, utrata poczucia czasu i całkowita wolność od stresu.

W portfolio firmy znajdują się kosmetyki do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów. Marka oferuje także akcesoria do pielęgnacji skóry oraz świece zapachowe, dzięki którym przyjemność stosowania kosmetyków może być jeszcze większa. Od początku swojej działalności brand otrzymał wiele wyróżnień, m.in. LOVE COSMETICS AWARD 2020 w kategorii Feel The Trend oraz w 2022 w kategorii Sporty Style, INFLUENCER’S CHOICE POLAND 2020 w kategorii Naturalna Pielęgnacja Twarzy – efekt glow. Phlov zostało także Najlepszą Polską Marką Roku 2021 w plebiscycie THE BEST NEW BEAUTY.

Więcej informacji o marce: www.phlov.com