Marka Answear.LAB stworzyła kolekcję SISTERHOOD. Dlaczego warto wspierać ideę siostrzeństwa?

13 marca 2023, dodał: Redakcja
Artykuł zewnętrzny

Czuła troska, prawdziwa lojalność, głęboka empatia oraz szacunek do wyborów i różnic pomiędzy kobietami to tajemnica nowoczesnego siostrzeństwa. Idee te stały się inspiracją dla wielu, w tym także dla projektantek mody, artystek i piosenkarek. Odnajdziemy je także w najnowszym projekcie SISTERHOOD.

Poznaj markę Answear.LAB, która wierzy w ideę siostrzeństwa

We współczesnym szybko zmieniającym się świecie warto znaleźć chwilę wytchnienia, chociażby po to, aby zastanowić się nad tym, co najważniejsze. Troska o siebie i innych, podejmowanie przemyślanych wyborów i szacunek do decyzji podejmowanych przez inne kobiety, uważność na samą siebie i empatia dla innych kobiet to tylko niektóre z fundamentów kobiecych kręgów wsparcia.

Zaprzeczenie rywalizacji kobiet, a w zamian podążanie w tym samym kierunku ramię w ramię to najważniejsza inspiracja dla powstania najnowszej kolekcji marki Answear.LAB. Brand stoi na stanowisku, że moda to nie tyle ubrania, ile forma manifestacji własnych przekonań. Propozycje wyrażające ideę siostrzeństwa wyraźnie pokazują, że niezależnie od poglądów i doświadczeń, każda z nas jest traktowana jak siostra z wyboru. Każda kobieta jest wartościowa taka, jaką jest – obdarzana jest troską, wsparciem i empatią. Zgodnie z ideą siostrzeństwa wszystkie relacje między kobietami powinny być zbudowane na szacunku, zrozumieniu i empatii. Siostry nie oceniają się wzajemnie i nie krytykują.

SISTERHOOD, czyli najnowszy projekt Answear.LAB

Ideę siostrzeństwa propagowaną przez Answear.LAB wspiera wiele kobiet ze świata sztuki i kultury. Całą kolekcję zaprojektowały kobiety z myślą o kobietach. Głosu kolekcji użyczyła piosenkarka Natalia Przybysz, która specjalnie na jej premierę napisała i skomponowała utwór „Siostrzeństwo”. Z kolei oprawa graficzna leży w rękach polskiej artystki Anny Glik, która stworzyła sześć wyjątkowych kolaży specjalnie na potrzeby kolekcji – trafiły one na T-shirty. Poza grafikami nawiązującymi do wspierających siostrzanych relacji na ubraniach widoczne są także najważniejsze hasła, które można uznać za deklarację siostrzeństwa. Wyjątkowa kolekcja SISTERHOOD zawiera projekty, za pomocą których możesz manifestować swoje poglądy. „STAND BY YOUR SISTER”, „SOUL SISTER” i „HELP ONE ANOTHER IS PART OF SISTERHOOD RELIGION” – to tylko niektóre z haseł goszczących w kolekcji.

SISTERHOOD przepełnione jest symboliką siostrzeństwa. Szukając koloru przewodniego, designerki inspirowały się działalnością feministycznej projektantki, a zarazem ikony mody Elsy Schiaparelli. Energetyczny róż, który jest wyrazem siły,  jednocześnie symbolizuje nadzieję, zrozumienie i romantyzm. Poza odcieniem shocking pink na damskich garniturach, spódnicach z tiulu czy płaszczach, kolekcję SISTERHOOD przepełniają błękit denimu, kolor przyszłości, czyli futurystyczne srebro oraz ponadczasowa czerń i biel.

Answear.LAB od lat udowadnia, że w kobietach tkwi siła

Nie rywalizacja, a wspólnota – to właśnie w niej tkwi kobieca moc. Answear.LAB to marka własna znanego sklepu answear.com, którą od 2020 roku tworzą kobiety dla kobiet. Podejście to widać nie tylko w najnowszych kolekcjach, lecz także w działaniach na rzecz środowiska kobiet. W 2021 roku cały dochód ze sprzedaży kolekcji Girl Power przeznaczono na wsparcie europejskich fundacji działających na rzecz kobiet. Poza tym, pod hasłem „I’m a feminist” marka działa na rzecz edukacji o roli równouprawnienia oraz popularyzacji Światowego Dnia Feminizmu. W 2022 roku Answear.LAB wsparło inicjatywę „Wszechmocne”, w której ramach w serwisie Wirtualna Polska opisywano inspirujące historie zwykłych kobiet.

Na koniec warto przypomnieć, że w 2023 roku Answear.LAB stawia na siostrzeństwo. Przekonaj się, jak mądre podejście do mody może wpływać na tworzenie się społeczeństwa wspierającego kobiety!