GOOD AS GOLD – ekscytujący zapach od Oriflame

Avatar photo
8 listopada 2022,
dodał: Redakcja
Artykuł zewnętrzny

Perfumy nie są jedynie przyjemnym dodatkiem do codziennej stylizacji, ale przede wszystkim naszą wizytówką. Zapachy potrafią intrygować, ekscytować i przywoływać wspomnienia. Pozostają w pamięci i utrwalają ulotne momenty. Warto zatem, wybierać perfumy, które współgrają z naszą osobowością, dodają pewności siebie i podnoszą poziom endorfin. Nowy zapach marki Oriflame to sposób na to, aby błyszczeć as Good as Gold!

Era złotego glow trwa! Ten iście królewski kolor na jesień 2022 pojawił się na wybiegach m.in. u Elie Saab, Moschino czy Schiaparelli. Złotem otaczamy się nie tylko od święta, ale również na co dzień, czerpiąc z jego energetyzującej mocy. A co może otulić nas bardziej niż piękny zapach?
Good as gold fb and carouseld AdvertisingFB Single Ad_1200x628_2 copy.jpg

Oriflame również inspiruje, aby tej jesieni spowinąć się błyskiem i prezentuje największą premierę sezonu – nowy zapach Good as Gold, od którego bije magiczna aura. Premierowy produkt od Oriflame to luksusowa woda perfumowana, której odważne, orientalno-kwiatowe nuty roztaczają wokół siebie złoty blask.

Na szczególną uwagę zasługuje wyjątkowa kompozycja, która została starannie stworzona przez niezwykłego perfumiarza – Iliasa Ermenidisa. Zapach opracowany został na bazie naturalnego alkoholu i składników drewnopochodnych pochodzących z recyklingu. Intrygujące połączenie charakterystycznej nuty kwiatu pomarańczy oraz jednej z najcenniejszych przypraw świata – szafranu “Red Gold” sprawia, że Twoje piękno, niczym dzieło mitycznego króla Midasa, rozświetla się złotą poświatą z każdym użyciem.

Kompozycja zapachowa nie zawodzi również pod kątem trwałości – cudowny zapach będzie otaczać Cię aż przez 8 godzin! Z kolei, kropkę nad „i” stanowi stylowe i idealnie dopasowane opakowanie. Nowoczesny design flakonu ze złotą nakrętką i kultowym logo GG dodatkowo podbija niesamowity charakter perfum.
Poczuj się as Good as Gold! Nowy, długotrwały zapach od Oriflame to piękno, które zawsze nosisz przy sobie i dzielisz się nim wszędzie, gdziekolwiek się pojawisz! Zainspiruj się i oczaruj ten sezon złotym blaskiem razem z nowym zapachem.

Kosmetyki Oriflame – Piękno w szwedzkim wydaniu | Oriflame

Oriflame to wiodąca firma kosmetyczna prowadząca sprzedaż bezpośrednią. Oferujemy szeroką gamę wysokiej jakości produktów kosmetycznych oraz możliwość rozpoczęcia własnej działalności gospodarczej.

 






FORUM - bieżące dyskusje

jaki nastrój macie dziś...?
Oj, ból głowy potrafi uprzykrzyć dzień. Coś o tym wiem, niestety.
Black Friday
Fakt, można trafić świetne okazje przy likwidacji. Jak tam dziewczyny, skorzystałyście na tegorocznym Black Friday?
Wędkowanie
To rzeczywiście może być trudne, choć podobno ta "cisza" natury ma relaksujące działanie.
Pochwalcie się ostatnimi zakupami :…
Brzmi jak coś milutkiego i ciepłego. Jaki kolorek tego zestawu?

Preferencje plików cookies

Inne

Inne pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.