Czekoladowa ekspansja Müllera
Müller, jeden z wiodących koncernów mleczarskich w Europie, wprowadza na rynek nową markę – Müller de Luxe, stawiając na słodką przyjemność w wymiarze premium. Na początek Polacy poznają 3 smaki mlecznych deserów pod nazwą Crème au Chocolat, które wyróżnia kremowa konsystencja z dodatkiem prawdziwej czekolady.
Linia Müller de Luxe to maksymalna przyjemność smaku stworzona dla tych, którzy chcą oderwać się na chwilę od codziennej rutyny. – Desery Crème au Chocolat to połączenie prawdziwej czekolady i gęstego kremu z dodatkiem słodkiego sosu dostępnego w trzech smakach: orzech laskowy, czekolada oraz pistacja. Nasz nowy produkt wyróżnia w szczególności zawartość prawdziwej czekolady, intensywny smak i jedwabista konsystencja – mówią przedstawiciele Müller Polska. Uznaliśmy, że taka kumulacja przyjemności wymaga odpowiedniej oprawy, dlatego desery Crème au Chocolat będą dostępne w 150-gramowych opakowaniach.
Müller Polska dostrzega duży potencjał w rozwoju portfolio produktowego w kategorii deserów mlecznych, która ma w Polsce wiernych fanów. Tym samym, Crème au Chocolat to tylko początek luksusowej linii deserów Müllera, które mają zagościć na polskim rynku.
– Wysoka jakość produktów z portfela Müller od początku jest wpisana w DNA marki. Nowa linia Müller de Luxe to kontynuacja filozofii odzwierciedlającej przyjemność smaku w najwyższej klasie. Wprowadzając czekoladowe desery Crème au Chocolat, chcemy podbić serca klientów intensywnym smakiem, kremową konsystencją oraz pysznymi sosami, które wzmocnią doznania – dodają przedstawiciele Müller Polska.
Kolejne nowości w wymiarze premium, które wzbogacą nową linię Müller de Luxe, pojawią się w polskich sklepach już w przyszłym roku. Crème au Chocolat to jednocześnie drugi produkt z kategorii deserów w portfolio Müller Polska, po mlecznych deserach ryżowych Riso, które z sukcesem zadebiutowały na rynku kilka lat temu.
Desery czekoladowe Crème au Chocolat z linii Müller de Luxe są już dostępne w sklepach największych sieci handlowych. Produkt będzie sprzedawany w opakowaniach o wadze 150 g, w sugerowanej cenie detalicznej 2,79 zł.
——————————————————————–
Müller Group to jeden z największych producentów produktów mlecznych na świecie. Rodzinna mleczarnia założona w 1896 r. w Bawarii przez Ludwiga Müllera, przekształciła się w międzynarodowy koncern spożywczy, który działa obecnie na wielu rynkach europejskich, obejmując m.in. Niemcy, Wielką Brytanię, Irlandię, Włochy, Holandię, Czechy, Polskę. Obecnie firma zarządzana przez Theo Müllera zatrudnia ponad 27 tys. osób.
Mleczne produkty Müllera zadebiutowały w Polsce w 2009 roku, dzięki czemu polscy konsumenci mogą wybierać obecnie spośród następujących marek: Müllermilch (mleka smakowe), Riso (desery ryżowe), Mix (jogurty w dwukomorowym kubeczku), Froop i Crema (kremowe jogurty), Esencia (jogurty z maślanką), Fructiv (napoje owocowe na bazie serwatki), Kaffee (napoje kawowe z prawdziwą kawą) oraz Müller de Luxe.