Biura Wrocław – zanim wynajmiesz biuro sprawdź te 3 WAŻNE kwestie
Coraz więcej pracowników, zwłaszcza młodych, deklaruje chęć powrotu do pracy w biurze. Rozwiązanie, jakim jest wynajem biur Wrocław cieszy się także rosnącym zainteresowaniem osób, które dotychczas wykonywały swoją pracę w domu, ze względu na jej charakter, czy specyfikę prowadzonego biznesu. Powód? Poszukujemy osobistego kontaktu ze współpracownikami, nie chcemy dłużej czuć się odłączeni od zespołu, cenimy sobie efektywniejszą bezpośrednią komunikację i kompleksowe wyposażenie biur do wynajęcia (wówczas w domu nie musimy mieć ani sprzętu, ani nawet biurka). Na co jednak zwrócić uwagę wynajmując biuro, aby wybór był dla nas i naszych pracowników w pełni satysfakcjonujący?
Położenie biurowca
Dla przykładu, wyszukując biura do wynajęcia Wrocław mamy do wyboru przestrzenie do pracy w biurowcach zlokalizowanych w dowolnej dzielnicy miasta, bądź w śródmieściu. Jak wybrać optymalną dla naszej firmy opcję? Zanim wybierzemy lokalizację, warto rozważyć kilka kryteriów, w tym możliwości dojazdu i warunki w zakresie skomunikowania danego miejsca, czy położenie względem dostępności zarówno dla pracowników, jak i klientów (czy, kto i jak często będzie odwiedzał siedzibę naszej firmy). Położenie biura nie powinno pozostawać kwestią przypadku. Dobrze wybrany, prestiżowy adres będzie świetną wizytówką naszej działalności, a nawet jej reklamą. Lokal biurowy wynajmowany na „pustyni” to nie tylko rozwiązanie niewygodne dla dojeżdżających do pracy pracowników, czy odwiedzających firmę klientów i kontrahentów. To także kiepska opcja pod względem wizerunkowym.
Standard biura
Czujniki dymu, klimatyzacja, systemy kontroli dostępu, łącza światłowodowe, czy okablowanie elektryczne i komputerowe to w zasadzie standard jeśli chodzi o nowoczesne biura przystosowane do oczekiwań wynajmujących. Warto jednak pamiętać, że to właśnie standard lokalu będzie w znacznej mierze odzwierciedlał standard, z jakim będzie kojarzona nasza firma. Stąd też biura Wrocław w wielu przypadkach oferują nieco więcej w zakresie wyposażenia, infrastruktury biurowej i wykończenia powierzchni do pracy. To w wielu przypadkach ekskluzywne wnętrza zaprojektowane w oparciu o najnowsze trendy aranżacyjne. Design, funkcjonalność, kolorystyka – warto wybrać biuro, które będzie nie tylko komfortowym, ale i doskonale prezentującym się miejscem pracy.
Infrastruktura towarzysząca
Decydując się np. na wynajem biur Wrocław z pewnością warto zwrócić uwagę na udogodnienia, jakie oferują poszczególne obiekty oraz ich bezpośrednie sąsiedztwo. Jeśli zaledwie krótki spacer wystarczy, aby dotrzeć do zielonych terenów rekreacyjnych, pracownicy z pewnością docenią możliwość wykorzystania przerwy w pracy na odpoczynek na świeżym powietrzu. Bliskość obiektów handlowych, usługowych, gastronomicznych, czy kulturalnych to z kolei wygoda i oszczędność czasu. Wiele spraw można załatwić w drodze do domu. Restauracja w biurowcu lub tuż obok będzie z kolei doskonałym miejscem na wspólne lunche członków zespołu, miejscem spotkań biznesowych, ale i towarzyskich.