Always przedstawia nowy film #Jak Dziewczyna | Wszystko dla zdrowia i urody, porady kulinarne Uroda i Zdrowie - serwis nie tylko dla kobiet!

Always przedstawia nowy film #Jak Dziewczyna

4 marca 2015, dodał: Redakcja
Artykuł zewnętrzny

Z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet Always przedstawia nowy film #Jak Dziewczyna

Razem z milionami dziewczyn z całego świata marka Always pragnie sprawić, aby dziś i każdego następnego dnia słowa Robić Coś #Jak Dziewczyna oznaczały robienie wspaniałych rzeczy.

Z okazji obchodów Międzynarodowego Dnia Kobiet, Always, światowy lider w kategorii produktów ochrony kobiecej, przedstawia nowy film zatytułowany „Always #Jak Dziewczyna – Silniejsze Razem”, by kontynuować swoją misję wspierania dziewcząt w okresie dojrzewania w budowaniu pewności siebie oraz by podkreślać, że wykonywanie czynności #Jak Dziewczyna, oznacza coś wspaniałego.

_Always_JakDziewczyna_infografikaNawiązując do Międzynarodowego Dnia Kobiet 8. marca, w którym w szczególny sposób świętujemy i doceniamy kobiece osiągnięcia, Always pragnie także docenić miliony dziewczyn, które robiąc dumnie różne rzeczy „jak dziewczyna”, są inspiracją dla innych.

Zainspiruj się i Ty – kliknij i zobacz nowy film: TUTAJ

Rozpoczęta w czerwcu 2014 roku kampania Always #Jak Dziewczyna pozwoliła rzucić nowe światło na moc powszechnie używanego zwrotu „jak dziewczyna” – często wykorzystywanego w negatywnym kontekście, a mogącego mieć znaczący wpływ na poczucie pewności siebie dziewcząt. Viralowy film #Jak Dziewczyna został wyświetlony ponad 85 milionów razy w 150 krajach i udostępniony przez więcej niż 1.5 miliona ludzi z całego świata.

Myślą przewodnią tegorocznego Międzynarodowego Dnia Kobiet jest hasło „Zrób to”, i to jest dokładnie to, co dziewczyny robią, zmieniając znaczenie słów #JakDziewczyna – powiedziała Fama Francisco, Wiceprezes Marki Always na świecie. Film Always #Jak Dziewczyna wywołał poruszenie i zainspirował wiele osób. Pragniemy podziękować wszystkim, którzy przyłączyli się do tej podróży, mającej na celu zmianę znaczenia zwrotu #Jak Dziewczyna, by traktować go, jak komplement.

Kampania #Jak Dziewczyna pokazała ogromny wpływ tych słów na pewność siebie dziewczyn, ale także zainspirowała do powstania ruchu, który rozpoczął zmianę społecznego odbioru tego określenia. Przeprowadzone przed startem kampanii Always badania dowiodły, że tylko 19% dziewczyn w wieku 16-24 miało pozytywne skojarzenia ze zwrotem „jak dziewczyna”.

W odniesieniu do prowadzonej przez Always w Stanach Zjednoczonych II Fali Badań nad Dojrzewaniem i Pewnością Siebie,po obejrzeniu filmu #Jak Dziewczyna, 76% uczestniczek badania przyznało, że już nigdy nie pomyślą o sformułowaniu „robić coś jak dziewczyna”, jak o czymś negatywnym, a 8 z 10 kobiet (81%) powiedziało, że film może obalić stereotyp związany z fizycznymi możliwościami kobiet.

Badanie Always pokazało także wpływ kampanii na postawę mężczyzn. Po obejrzeniu filmu #Jak Dziewczyna, 2 na 3 mężczyzn przyznało, że sformułowanie „jak dziewczyna” może być obraźliwe i stwierdziło, że przestanie go używać, albo pomyśli dwa razy, zanim ponownie go użyje.

Always od 30 lat prowadzi dla dziewcząt programy edukacyjne dotyczące dojrzewania i każdego roku dociera do prawie 20 milionów nastolatek na całym świecie. Teraz, dzięki filmowi, odbiorców kampanii jest jeszcze więcej, a Always kontynuuje swoją misję zmiany zwrotu #JakDziewczyna na sformułowanie, które oznacza siłę, talent, charakter i pokazuje wspaniałość każdej dziewczyny.

Ruch Always #Jak Dziewczyna jest wspierany przez miliony dziewczyn z całego świata, które zmieniają znaczenie słów #Jak Dziewczyna na bardzo pozytywne określenie. Always zachęca je do podtrzymywania tych działań i do dzielenia się tym, co robią #Jak Dziewczyna, ponieważ to działa. W czasie tegorocznego Międzynarodowego Dnia Kobiet, Always zaprasza do zrobienia zdjęcia, nakręcenia filmu lub napisania wiadomości używając hashtagu #Jak Dziewczyna, by w ten sposób uczcić nieskończony dziewczęcy potencjał i pokazać młodym dziewczynom, że robienie czegoś #Jak Dziewczynajest niesamowite.

Dodatkowe kluczowe wnioski płynące z II Fali Badań Always nad Dojrzewaniem i Pewnością Siebie:
• Po obejrzeniu filmu #Jak Dziewczyna, większość respondentów (76% kobiet w wieku 16-24 oraz 59% mężczyzn) stwierdziła, że film zmienił ich sposób postrzegania zwrotu „jak dziewczyna”.
• Większość kobiet (67%), która znała film #Jak Dziewczyna, przyznała, że znaczenie tego określenia powinno być zmienione. Natomiast tylko mniej niż połowa tych, które go nie widziały (49%),podzielały tą opinię.
• Więcej niż 60% kobiet znających film #Jak Dziewczyna, zgodziły się, że każdy powinien zacząć używać zwrotu „jak dziewczyna” jak komplementu, zamiast wykorzystywać go w obraźliwy sposób, by dzięki temu dziewczyny mogły być bardziej pewne siebie. Tylko 50% kobiet, które nie znały filmu, były tego samego zdania.

Metodologia badań
II Fala Badań Always nad Dojrzewaniem i Pewnością Siebie została przeprowadzona za pomocą panelu „Research Now”, w którym wzięło udział w sumie 1 800 Amerykanów (1 300 Amerykanek w wieku 13-49 i 500 Amerykanów w wieku 16-49). W badaniu wzięła udział reprezentatywna grupa składająca się z 1 000 kobiet, 500 mężczyzn oraz dodatkowo 150 Afroamerykanek i Latynoamerykanek. Badanie zostało zrealizowane
w dniach 05-12 grudnia 2014 roku.
I Fala Badań Always nad Dojrzewaniem i Pewnością Siebie została także przeprowadzona za pomocą panelu „Research Now”, w którym wzięło udział 1 300 Amerykanek w wieku 16-24. W badaniu wzięła udział reprezentatywna grupa składająca się z 1 000 kobiet, a także dodatkowo 150 Afroamerykanek oraz 150 Latynoamerykanek. Badanie zostało zrealizowane w dniach 22-28 maja 2014 roku.

Marka Always
Always jest światowym liderem kategorii produktów ochrony kobiecej. Oferuje szeroką gamę produktów dla kobiet, dostosowaną do indywidualnych preferencji, różnych typów budowy ciała, zróżnicowanego miesiączkowania. Dzieli się poradami dotyczącymi dojrzewania oraz menstruacji na stronie MyDziewczyny.pl. Portfolio Always zawiera następujące linie produktów: podpaski Always Ultra, Always Sensitive, Always Platinium, wkładki Always. Więcej informacji znajdziesz na: www.everydayme.pl, FB AlwaysPolska, www.mydziewczyny.pl,
O Procter & Gamble
Po produkty marek P&G co roku sięga prawie 5 miliardów ludzi. Firma posiada jeden z najsilniejszych portfeli godnych zaufania, wiodących marek wysokiej jakości, do których należą: Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Duracell®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Wella®, and Whisper®. P&G prowadzi działalność w około 70 krajach na całym świecie.
Na stronie www.pg.com można znaleźć najnowsze wiadomości oraz pogłębione informacje na temat firmy Procter & Gamble oraz jej marek.



Możesz śledzić wszystkie odpowiedzi do tego wpisu poprzez kanał .

Dodaj komentarz