Ajurwedyjska pielęgnacja jamy ustnej

Avatar photo
5 kwietnia 2022,
dodał: Redakcja
Artykuł zewnętrzny

Dobre samopoczucie w każdym domu i szczęście w każdym sercu” – te słowa to kwintesencja filozofii marki Himalaya Wellness, która już od ponad 90-ciu lat w swoich produktach wykorzystuje uzdrawiającą moc ajurwedyjskich ziół. I pomyśleć, że historia tej międzynarodowej firmy, której produkty dostępne są w ponad 100 krajach na całym świecie, rozpoczęła się w 1930 roku w Birmie, gdzie jej założyciel, Mohammed Manal, zgłębiał tajemnice miejscowych roślin. Nie dość, że udało mu się udowodnić, że birmańskie zioła naprawdę działają, to dziś, niemal wiek później, nadal czerpiemy z mądrości tak cenionej przez Manala Ajurwedy. Firma Himalaya Wellness jest zaś pionierem w wykorzystywaniu współczesnej nauki do ponownego odkrycia dobrodziejstw Ajurwedy.

                            mycie zębów

Himalaya Wellness – natura najlepszym lekarstwem

Marka Himalaya Wellness to efekt wizji (i ciężkiej pracy!) skromnego człowieka, M. Manala, którego pasją stało się pomaganie ludziom w odkrywaniu zdrowia poprzez dobrodziejstwa Ajurwedy. Na początku XX wieku Manal wybrał się do Birmy, a jego celem była obserwacja miejscowych praktyk w zakresie leczenia i uzdrawiania. Uznał, że poznając zioła miejscowych uzdrowicieli uda mu się zaprezentować tradycyjne ziołolecznictwo w nowoczesnej formie. I dopiął swego! Pewnego dnia zauważył, jak mieszkańcy jednej z wsi karmią wzburzone słonie korzeniami miejscowej rośliny w celu ich uspokojenia. Ziołem tym okazała się Rauwolfia Serpentina, która stała się inspiracją do powstania Serpiny®– pierwszego na świecie naturalnego leku na nadciśnienie, wprowadzonego na rynek w 1934 roku. Manal sprzedał nawet biżuterię swojej mamy, by kupić ręcznie obsługiwaną maszynę do produkcji tabletek. Były to silne fundamenty, na których wyrosła Himalaya Wellness – marka, której misją stało się udowodnienie skuteczności ajurwedyjskich preparatów ziołowych w codziennej trosce o zdrowie i urodę.


Ajurweda – pradawna wiedza sekretem zdrowia

Ajurweda, od słów „ajus” – życie oraz „weda” – nauka, to system uzdrawiania, który narodził w Indiach ponad 5 tysięcy lat temu i opiera się na stosowaniu ziół w celu utrzymania dobrego zdrowia. Nauka i praktyka Ajurwedy zostały opowiedziane w starożytnych tekstach, w tym w zapisanym w Sanskrycie traktacie Charaka Samhita, który jest rozprawą o medycynie ogólnej. Według tej filozofii ciało ludzkie składa się z trzech stanów: Vata, Pitta oraz Kapha i kiedy są one w doskonałej harmonii, człowiek cieszy się dobrym zdrowiem, zaś brak równowagi powoduje choroby. Ajurweda stara się więc utrzymać ten stan równowagi poprzez proces uzdrawiania. Marka Himalaya Wellness jest pionierem w wykorzystywaniu współczesnej nauki do ponownego odkrycia Ajurwedy. Nowoczesne badania kliniczne pozwoliły na udowodnienie skuteczności wielu ajurwedyjskich preparatów ziołowych – aż 250 z nich trafiło następnie do składów produktów z logo Himalaya Wellness, w tym preparatów do higieny jamy ustnej.

Odpowiedzialność – kluczem do międzynarodowego sukcesu

Obecnie portfolio firmy obejmuje ponad 500 produktów do higieny, pielęgnacji które dostępne są w ponad 100 krajach. Marka posiada 44 własne plantacje, gdzie ponad 3 tysiące rolników uprawia zioła pod czujnym okiem Himalaya Wellness. Ponadto każdego dnia niemal 300 interdyscyplinarnych naukowców bada ajurwedyjskie zalecenia oraz rejestruje zioła, rośliny, korzenie i inne botaniczne składniki. A wszystko to oczywiście z poszanowaniem środowiska naturalnego i szacunkiem do ciężkiej pracy.

Marka otrzymała m. in. od Brytyjskiej Organizacji National Quality Assurance (NQA), certyfikat ISO-14001:2004 – światowej klasy świadectwo standardu zarządzania środowiskiem, a także pracuje nad wzmocnieniem pozycji rolników, dążąc do zagwarantowania ich bezpieczeństwa finansowego poprzez uprawę ziół przy użyciu dobrych praktyk rolniczych.

 






FORUM - bieżące dyskusje

jaki nastrój macie dziś...?
Oj, ból głowy potrafi uprzykrzyć dzień. Coś o tym wiem, niestety.
Black Friday
Fakt, można trafić świetne okazje przy likwidacji. Jak tam dziewczyny, skorzystałyście na tegorocznym Black Friday?
Wędkowanie
To rzeczywiście może być trudne, choć podobno ta "cisza" natury ma relaksujące działanie.
Pochwalcie się ostatnimi zakupami :…
Brzmi jak coś milutkiego i ciepłego. Jaki kolorek tego zestawu?

Preferencje plików cookies

Inne

Inne pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.