Sukces orientu w kuchni, czyli Greek Trade naturalnie…

28 listopada 2016, dodał: DesignPR
Artykuł zewnętrzny

greek_wtleW 2016 roku Greek Trade Sp. z o.o. po raz jedenasty został zdobywcą Gazeli Biznesu. Wstępna ocena bieżącego roku wskazuje, iż firma osiągnie 5% wzrost sprzedaży  w stosunku do poprzedniego roku. Jaki jest sekret tak dobrych wyników firmy stawiającej na zdrowy styl życia?

Jak zapewnia prezes firmy, sukces jest efektem pracy wielu ludzi – kadry zarządzającej, pracowników oraz kontrahentów w kraju i zagranicą, bez których wyniki finansowe i wyróżnienia, o których mowa, nie byłyby możliwe.

Bardzo dużo działo się również w 2016 r. Nowe inwestycje w zakładzie produkcyjnym w Porszewicach (rozbudowa powierzchni magazynowej, zakup nowych linii produkcyjnych), nowe własne produkty, nowy asortyment z importu, nowe delikatesy ATHINA przy ul.  Piotrkowskiej w samym centrum  Łodzi z tysiącem artykułów spożywczych prosto z Grecji, w tym szeroki wybór win z najsłynniejszych greckich winiarni,  i  kolejne Delikatesy w Krakowie przy ul. Długiej – to wszystko jest powodem do dumy.

Przede wszystkim zdrowo!

Nowa linia produktowa – Helcom Naturalnie – skierowana jest do konsumentów ceniących zdrowy styl życia. Jako pierwsze z nowej serii pojawiły się pasty warzywne, przygotowywane wyłącznie z naturalnych składników jak słonecznik  czy ciecierzyca,  bez konserwantów, sztucznych barwników i glutenu. Helcom Naturalnie to odpowiedź na trend EKO i potrzeby współczesnego klienta, który świadomie wybiera zdrowe produkty. Pasty warzywne mogą zastąpić masło, dip czy farsz. Sprawdzą się zarówno na zimno, jak i na ciepło.

Sposób na orientalny sukces

Firma idzie z duchem czasu, dlatego też zmianie uległ wygląd opakowań produktów pakowanych w słoiki oraz puszki. Nowy wizerunek skoncentrowano na etykietach, które jeszcze bardziej przyciągają uwagę konsumenta.

W 2016 roku firma wprowadziła na rynek nową markę Orient Taste – produkty kuchni azjatyckiej. To jedna z najbardziej oryginalnych kuchni świata. W ofercie Orient Taste znajdują się m.in.: mleko kokosowe, sosy sojowe, marynowany imbir, czy bardzo popularny olej kokosowy – tłoczony na zimno, nierafinowany, uznawany za najzdrowszy olej. Poza tym coraz mocniejsze są marki takie jak ATHINA – obejmująca oryginalne greckie produkty, Barri – produkty włoskie i ¡Que rico!, którą oznaczone są najwyższej jakości produkty hiszpańskie i z Ameryki Łacińskiej.

Co z przyszłością firmy?

Polska gospodarka rośnie nieprzerwanie od 25 lat i spółka  Greek Trade również od ćwierćwiecza jest obecna na rynku, wzrastając wraz z nim. Niewątpliwą przewagą konkurencyjną jest suma lat doświadczeń. Początkowo mała rodzinna firma stała się ważnym i uznanym graczem na rynku w branży FMCG. „Chcemy wspiąć się jeszcze wyżej i umocnić pozycję  w czołówce firm spożywczych w Polsce. Mamy profesjonalny i zmobilizowany zespół pracowników,  pełen pomysłów jak urzeczywistniać nasze śmiałe plany i zamierzenia” – jak zapewnia prezes firmy.

www.greektrade.pl

FB/Greek Trade – smaki bliskie i dalekie

 



Możesz śledzić wszystkie odpowiedzi do tego wpisu poprzez kanał .

Dodaj komentarz


FORUM - bieżące dyskusje

Nietypowa aranżacja biura - jak sąd…
Nietypowa ale praktyczna aranżacja biura może być jak najbardziej. Podoba mi się!
"nocne marki" - dozwolone po 22 :)
Ja bardzo późno chodzę spać, więc zanim zasnę co nie mam z tym...
Depilacja-co najlepsze?
Depilatory laserowe są bardziej precyzyjne niż IPL. Wielu ekspertów uznaje, że jest to najskuteczniejsza...
Torebka duża czy mała?
Małe torebki okazują się być świetnym dodatkiem stylizacyjnym. Dla przykładu mała torebka na łańcuszku...