Gabinety z Różową Wstążką 2016 – kampania AVON kontra Rak Piersi

1 sierpnia 2016, dodał: Marta Dasińska
Artykuł zewnętrzny

Notatnik i długopis AVON

W październiku ruszy dziewiąta edycja akcji Gabinety z Różową Wstążką, organizowanej w ramach kampanii AVON kontra Rak Piersi przez markę AVON i Stowarzyszenie „Amazonki” Warszawa-Centrum. Tej jesieni zostanie dofinansowanych aż 6.500 badań USG piersi w Gabinetach z Różową Wstążką w całej Polsce.

 Avon_Wstążka

Akcja Gabinety z Różową Wstążką jest finansowana ze sprzedaży Produktów AVON z Różową Wstążką. W tym roku środki na badania zostały zebrane również dzięki wsparciu Partnerów – marek Nestlé FITNESS i ERGO Hestia oraz rywalizacji w aplikacji Endomondo „AVON WALK. Każdy krok ma znaczenie”, której celem było zebranie jak największej liczby kilometrów.

Do akcji przyłączyło się prawie 60.000 osób, które przeszły w sumie ponad 2.000.000 km. Zostały one przeliczone na dofinansowane badania, ich liczba została uroczyście ogłoszona podczas Dnia Różowej Wstążki, 11 czerwca na Bulwarach Wiślanych w Warszawie.

Parasolka AVON

Gabinety oznaczone symbolem Różowej Wstążki wyróżniają się spośród innych placówek najwyższymi standardami obsługi. Zapisy na badania ruszają pod koniec września. Wystarczy wejść na stronę www.avonkontrarakpiersi.pl i sprawdzić, które gabinety biorą udział w akcji, zadzwonić i umówić się na badanie. Jego koszt to zaledwie 20 złotych – jest to równowartość Produktu z Różową Wstążką, który każda pacjentka otrzyma podczas wizyty. W zeszłym roku zostało dofinansowane 5.500 badań w 67 gabinetach w całej Polsce.

Więcej informacji można znaleźć na stronie kampanii:

www.avonkontrarakpiersi.pl