Ekologiczne trendy mają coraz szerszy zasięg. Torby wykonane z banerów filmowych i to jeszcze z ideą eko ? Dlaczego nie?
Nie wszystkie gwiazdy przyjmują bierną postawę wobec zmieniającego się świata. Bo nie wystarczy uśmiechnąć się do zdjęć promujących ubrania z recyclingu albo zasiąść w pierwszym rzędzie offowego pokazu sukienek z papieru. Wie o tym Iza Miko, z której inicjatywy powstało EkoMiko , której hasłem przewodnim jest „naprawiamy Ziemię – -zaczynając od siebie”.
W ramach współpracy z siecią Multikino i portalem Sybil.pl powstało 200 toreb uszytych z używanych, wielkoformatowych banerów reklamujących polskie i światowe produkcje filmowe. Kolekcja jest wyjątkowa, ponieważ każda torba została uszyta z innego banera i nie ma dwóch takich samych egzemplarzy. Dostępne modele powstały z reklam filmów takich, jak m.in. „Odlot”, „Załoga G”��, „Lato Muminków”, „��Ostatnia akcja”�� czy „��Miłość na wybiegu”. Dla fanów horrorów jest kilka egzemplarzy toreb reklamujących produkcję „Egzorcyzmy Dorothy Mills”. Dzięki tej inicjatywie używane banery nie trafiają na wysypiska śmieci, gdzie ich rozkład trwałby 500 lat! To charytatywny projekt EKOlekcja, który łączy kulturę, sztukę i środowisko.
Do udziału w swojej inicjatywie portal Sybil.pl zaprosił właśnie Izabellę Miko, która w ramach swojego projektu EKOMIKO promuje ekologiczny styl życia i angażuje się w programy edukacyjne.
„Korzystając z dóbr cywilizacji zapominamy, że przemysł filmowy i rozrywkowy produkuje ogromne ilości zanieczyszczeń. Jeśli wspólnymi siłami możemy choć trochę pomóc, to dlaczego nie? – mówi Iza Miko. W ramach współpracy z portalem Sybil.pl, w Los Angeles przeprowadzona została sesja fotograficzna aktorki z torbami EKOlekcji.
W sklepie internetowym można kupić 4 fasony ekologicznych toreb, których twarzą jest Iza Miko:
Sybil – torbę damską na ramię, Lapsus – torbę na laptopa, Euforia – damską torbę „worek” oraz model Uniwers – dla każdego.
Dochód ze sprzedaży zasili konto fundacji EkoMiko. Celebrytka obiecuje, że wpływy zostaną przeznaczone na szczytny cel.”Planujemy przeprowadzić kampanię edukacyjną skierowaną do najmłodszych, którym chcemy przekazać cenną wiedzę i porady na temat proekologicznych zachowań. W ten sposób obie inicjatywy mogą wspierać się nawzajem z korzyścią dla naszego środowiska” – �� informuje Iza Miko.
A więc kupujmy ekologiczną torbę i pomagajmy środowisku!
Emilia