Twarzą jesienno-zimowej kampanii reklamowej marek Top Secret, Troll, Drywash jest Dorota Czaja – aktorka, tancerka, modelka. Absolwentka Państwowej Szkoły Baletowej w Warszawie oraz Uniwersytetu Muzycznego w Warszawie, ostatnio kojarzona z serialem „Tancerze”. Występowała też w serialach: „Pierwsza miłość”, „Niania” i teledyskach zespołu Feel, Budki Suflera, Reni Jusis czy Maryli Rodowicz.
Od roku Dorota Czaja prowadzi program o modzie „Przymierzalnia”, produkowany przez Canal+. Jako tancerka występowała w programach telewizyjnych, m.in. „Jaka to melodia”, „Co nam w duszy gra” i „Europa da się lubić”. Przez kilka lat występowała w paryskim kabarecie Lido. Brała udział w międzynarodowych pokazach mody. Zdobyła wiele tytułów w konkursach piękności, w tym Miss Polski Nastolatek (1997) oraz II Wicemiss Polonia (1999). Rok temu aktorka poślubiła oficera Biura Ochrony Rządu Grzegorza Bilskiego.
Od roku Dorota Czaja prowadzi program o modzie „Przymierzalnia”, produkowany przez Canal+. Jako tancerka występowała w programach telewizyjnych, m.in. „Jaka to melodia”, „Co nam w duszy gra” i „Europa da się lubić”. Przez kilka lat występowała w paryskim kabarecie Lido. Brała udział w międzynarodowych pokazach mody. Zdobyła wiele tytułów w konkursach piękności, w tym Miss Polski Nastolatek (1997) oraz II Wicemiss Polonia (1999). Rok temu aktorka poślubiła oficera Biura Ochrony Rządu Grzegorza Bilskiego.
W kampanii Top Secret, Troll i Drywash Czaja wciela się w rolę zmysłowej kobiety, pokazanej w trzech różnych sytuacjach życiowych, z trzema różnymi mężczyznami.
Kampania – podobnie jak jesienne kolekcje reklamowanych w niej ubrań – jest skierowana do młodych, aktywnych ludzi, stawiających na atrakcyjny wygląd w pracy i czasie wolnym. W ramach akcji zdjęcia z Dorotą Czają w połowie sierpnia znajdą się na witrynach 148 salonów Top Secret & Friends i Top Secret oraz 30 salonów marki Troll. Forografie zostaną wydrukowane na tkaninie, co ma sprawiać wrażenie efektu3D.
Na wrzesień i październik planowane są działania w mediach. Redan jak na razie nie ujawnia szczegółów dotyczących tego etapu kampanii.
Autorem zdjęć jest Szymon Brodziak, fotograf mody, ostatnio nagrodzony w konkursie Prix de la Photographie Paris. Nowe zdjęcia w połowie sierpnia zostaną pokazane w nowatorskiej formie na witrynach 148 salonów Top Secret & Friends i Top Secret oraz 30 marki Troll.
Za: www.wirtualnemedia.pl, www.marketing-news.pl.