Zielone herbaty Big-Active z ulubionymi dodatkami!

Avatar photo
19 września 2023,
dodał: Redakcja
Artykuł zewnętrzny

Choć ulubiona herbata doskonale smakuje o każdej porze roku, to niewątpliwie wraz z nadejściem jesieni częściej sięgamy po jej kolejny kubek. Pełen smaku i aromatu napar jest idealnym dopełnieniem naszych codziennych, dobrych chwil, a najwięcej pysznej przyjemności w jednej torebce znajdziemy w kolekcji zielonych herbat Big-Active. Duże liście zielonej herbaty, egzotyczne owoce i płatki kwiatów tworzą oryginalne kompozycje, którym nikt się nie oprze.

 

Dla wielu osób jesień to najmniej lubiana pora roku. Dni są coraz krótsze, a i pogoda często nie rozpieszcza i zamiast „złotej jesieni”, za oknami gości deszcz, wiatr i szaruga. To właśnie teraz szczególnie warto znaleźć własne sposoby na codzienne chwile przyjemności. Spacer, spotkanie z przyjaciółką, lektura książki ulubionego autora, a może domowe SPA? Niezależnie, co wybierzemy, w każdej z tych sytuacji idealną towarzyszką będzie pyszna herbata. A jesień to najlepszy czas na poszerzenie swoich herbacianych horyzontów – testowanie nowych smaków i sprawdzanie, który z nich da nam najwięcej przyjemności.

Zielone herbaty Big-Active – przyjemność na 8 różnych sposobów!

Wyjątkowy smak, głęboki aromat i różnorodne, intrygujące kompozycje – to wyróżniki zielonych herbat Big-Active. W linii znajdziemy osiem wariantów, a w każdym z nich główną rolę grają duże, wysokiej jakości liście herbaty zielonej. Stanowią one doskonałą bazę dla oryginalnych, starannie dobranych dodatków – egzotycznych owoców i płatków kwiatów. Każda z kompozycji została zamknięta w przezroczystej torebce i schowana w osobną kopertkę – tak, aby ulubiony smak móc mieć zawsze przy sobie. Nim zaparzymy zieloną herbatę warto pamiętać, że jeśli nie chcemy utracić jej cennych walorów, nie wolno zalewać jej wrzątkiem, lecz wodą o temperaturze ok. 90°C.

Big-Active Herbata zielona Pure Green to propozycja klasyczna – idealna dla tych, którzy preferują herbaty „czyste” i chcą cieszyć się ich naturalnym, głębokim smakiem. Ale choć zielona herbata sama w sobie smakuje wspaniale, to świetnie komponuje się również z różnorodnymi dodatkami, czego dowodem jest siedem pozostałych wariantów dostępnych w tej „zielonej kolekcji”:

  • Big-Active Herbata zielona z papają i jagodami goji – to kwintesencja egzotycznego smaku i aromatu, których dopełniają skórka pomarańczy i płatki słonecznika;
  • Big-Active Herbata zielona z maliną i marakują – to niebanalnie, a przy tym harmonijnie dobrane dodatki: słodkie maliny, lekko kwaskowa marakuja oraz płatki kwiatu bławatka;
  • Big-Active Herbata zielona z pigwą i granatem – zielona herbata zyskuje tu nowy wymiar smaku za sprawą pigwy, skórki pomarańczy, granatu oraz płatków kwiatu słonecznika;
  • Big-Active Herbata zielona z limonką i mandarynką – to liście herbaty plus energetyzujące cytrusy. Limonka i mandarynka dodają świeżości, a płatki kwiatu słonecznika uzupełniają tę pobudzającą zmysły kompozycję;
  • Big-Active Herbata zielona z truskawką i graviolą – znane i lubiane truskawki w połączeniu z nie tak popularną graviolą to zaskakujący, ale świetnie dobrany duet. Idealnie współgra on z głębokim smakiem zielonej herbaty;
  • Big-Active Herbata zielona z opuncją i mango – w tym wariancie tropikalna słodycz mango i opuncji jest perfekcyjnie zrównoważona zieloną herbatą. Całości dopełnia dodatek skórki pomarańczy i płatków kwiatów słonecznika;
  • Big-Active Herbata zielona Earl Grey z bergamotką – to wyjątkowa odsłona herbacianego naparu. Wszyscy koneserzy zielonej herbaty z pewnością docenią jej połączenie z olejkiem z bergamotki.

Herbaty zielone Big-Active są dostępne w sklepie online Herbapol-Lublin, a także w sklepach spożywczych, super- i hipermarketach na terenie kraju.

Cena: Herbata zielona Big-Active (wszystkie warianty) – 4,79 zł/op. (20 torebek)

„Herbapol-Lublin” S.A. to lider polskiego rynku spożywczego z historią sięgającą 1949 roku. Od samego początku inspiruje się naturą i czerpie z jej bogactwa, oferując konsumentom produkty wysokiej jakości.  Portfolio produktowe firmy obejmuje kategorie syropów owocowych, herbatek owocowych, ziołowych, funkcjonalnych, herbat białych, zielonych, czerwonych i czarnych, produktów dżemowych i gotowych do picia napojów herbacianych, cukierków czyszczących język oraz kosmetyki. W portfolio produktowym marki znajdziemy m.in. Herbapol, Big-Active, Zioła Mnicha, Polana. Herbapol-Lublin to świetny przykład połączenia tradycji z nowoczesnością. Marka niezmiennie cieszy się zaufaniem czterech pokoleń konsumentów.

 

 

 



FORUM - bieżące dyskusje

jaką wodę pić?
Nie lubisz smaku samej wody? Miałam tak kiedyś, a potem jakoś się przyzwyczaiłam.
Ogólnie o zdrowiu
Witaminka D musi być, do tego B12 i jak czuję się gorzej,...
Problem z włosami
No właśnie, słusznie zauważyłaś Iwonko, że to skład powinien decydować o wyborze suplementu. Zazwyczaj...
Na Jesienne smutki jakie zapachy?
O zapachu prania? :D Brzmi ciekawie. Zawsze lubiłam tę świeżość, jak ktoś w pobliżu...

Preferencje plików cookies

Inne

Inne pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.