Z miłości do makaronu – konkurs Agnesi – wyniki
Serdecznie dziękujemy wszystkim naszym Czytelnikom za udział w konkursie z marką Agnesi – wyjątkowych, włoskich makaronów najlepszej jakości.
Agnesi, to włoski makaron w pełnym tego słowa znaczeniu, obecny na włoskim rynku od 1824 roku.
ZADANIE KONKURSOWE: Zostawić zgłoszenie w komentarzach do artykułu opisując krótko (!) swoją ulubioną potrawę z makaronem.
Prosimy o wpisywanie krótkich (!) komentarzy pod wpisem konkursowym lub przesłanie zgłoszenia na adres: [email protected]. Prosimy nie podawać pełnych przepisów czy linków z bloga.
KONKURS trwa od dnia 10 lipca do dnia 17 lipca 2015 roku. Wyniki podamy do dnia 20 lipca 2015 roku.
REGULAMIN KONKURSU zgodny z regulaminem ogólnym portalu.
NAGRODAMI w konkursie są 2 zestawy makaronów Agnesi. Każdy zestaw zawiera:
1. Agnesi Spaghetti (500 g)
2. Agnesi Tagliatelle mezzane (500 g)
3. Agnesi Trofie Liguri (500 g)
4. Agnesi Pennette Rigate (500 g)
5. Agnesi Eliche (500 g)
6. Agnesi Linguine (500 g)
7. Agnesi Rigatoni (500 g)
Wygrywają 2 osoby. Zapraszamy do zabawy!
LAUREACI KONKURSU:
1. Grażyna Sjen
2. Zofia Sowińska
Gratulujemy serdecznie!
O AGNESI:
Selekcja zaczyna się już przy wyborze zboża. Agnesi wybiera pszenicę durum najlepszej jakości, pochodzącą z równin Ameryki Zachodniej, gdzie doskonałe warunki klimatyczne gwarantują stałą jakość surowca. To wyjątkowa pszenica, która charakteryzuje się łagodnym smakiem, złotym kolorem i wysoką zawartością białka (zawartość białka w makaronach Agnesi to 13 g na 100 g produktu).
Połączenie innowacyjności i tradycji (powolny proces suszenia makaronu-12 godz. dla Spaghetti Agnesi) sprawiają, że konsumenci mogę cieszyć się doskonałym smakiem, prawdziwego włoskiego makaronu zawsze al dente. Proces technologiczny Agnesi ma fundamentalne znaczenie dla zatrzymania wartości odżywczych, pełnego i bogatego smaku pszenicy i odpowiedniej sprężystości w gotowaniu. Rezultatem jest doprawdy nadzwyczajny makaron ze względu na smak i organoleptyczną jakość. Po prostu to, co najlepsze.
Nowy design gamy produktów Agnesi nawiązuję do opakowań z lat 50- tych. Białe, czyste opakowanie, odświeżony, charakterystyczny dla marki motyw żaglowca i podkreślona włoskość produktu. Wszystkie te elementy jeszcze bardziej wyróżniają produkt, podkreślając jego jakość.
www.agnesi-polska.pl
www.northcoast.com.pl
Historia miłości do makaronu
Ta historia rozpoczęła się w 1824 roku w Pontedassio, a opowiada o prawie dwustu latach doświadczenia i miłości do makaronu.
1850. Poszukiwanie doskonałości
Będąc świadomym, że nie można nie zwracać uwagi na jakość ziarna, Paolo Battista Agnesi zorganizował flotę żaglowców, które cztery razy do roku wypływały z Oneglia na Ukrainę w celu zakupienia najlepszej na świecie pszenicy twardej durum (Taganrog).
1890. Początek wielkiego obrazu
Po trzęsieniu ziemi w 1887 roku, które prawie całkowicie zniszczyło Oneglia, w zakresie prac mających na celu odbudowanie miasta (także ekonomiczne), rodzina Agnesi wybudowała nowy i nowoczesny młyn (z metalowymi walcami zamiast kamiennych) oraz trzykondygnacyjny zakład produkcyjny w pobliżu portu.
Dano w ten sposób początek przyszłemu dużemu przedsięwzięciu, uznanemu na całym świecie.
1920. Innowacja w służbie konsumentom
Agnesi lansuje pierwszy na rynku makaron w opakowaniu. Zostaje stworzone opakowanie na makaron, który do tego momentu produkowany był w workach i sprzedawany na wagę.
1950. Tworzy się historia reklamy
Agnesi ma swój wkład w historię reklamy: plakaty wyrobów Agnesi są częścią historii włoskiego przemysłu reklamowego.
1987. Cisza, Agnesi ma głos
Dzięki reklamie „Silenzio, parla Agnesi” (tłum.: Cisza, Agnesi ma głos) został osiągnięty następny niezapomniany pułap w historii reklamy marki.
Do dzisiaj uważa się ją za milowy krok we włoskim przemyśle reklamowym.
1999. Powrót do włoskich korzeni
Po latach w grupie Danone, Agnesi staje się częścią Grupy Colussi, skupiającej kilka najważniejszych marek włoskiej historii i kultury produktów żywnościowych (Colussi, Misura, Agnesi, Flora i Sapori Siena 1832). Mistrzowskie marki, przekrój doskonałych reprezentantów made in Italy na cały świat.
2009. Nowy wizerunek
Agnesi ma nowy wizerunek, zdolny interpretować wyróżniające Wartości Marki. Żaglowiec w centrum opakowania, przywołujący ducha, który zagrzewał do wypraw w poszukiwaniu najlepszej w świecie pszenicy durum, dzisiaj jest symbolem jakości, tradycji, zaangażowania, zespołowego ducha.